Gå til innhold

Hvor ofte var du innom arbeidsplassen din mens du var i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor kjapt etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-5 ganger, kanskje.

Hun var vel 5-6 uker gammel første gangen. Stolt Mamma, vet du, måtte jo vise frem vidunderet :-)

Skrevet

Ca 2 ganger i mnd?

Og så var jeg vel der en uke etter fødselen.

Skrevet

Er innom der 2-3 ganger i uka faktisk

....men så er det et treningssenter jeg jobber på og da ;o) Er innom og trener :o)

Skrevet

1 gang, og da var snuppa 11 mnd. Jobben min ligger 5 mil unna hjemstedet og er sjelden jeg er det hvis det ikke er for å jobbe også liksom. Det var også store omorganiseringer på gang og lite koselig der så jeg holdt meg unna jeg...

Skrevet

Første gang etter 6 uker, så ca hver 3 mnd. Viktig å holde kontakten hvis det er en jobb man vil tilbake til. Ellers er 1 år helt uten å vise ansikt ganske lenge :)

Skrevet

2-3 ganger i måneden tenker jeg, pluss at jeg prater med hun som vikarierer for meg på telefonen jevnlig.

Siste skuddet på stammen var jeg og viste frem da hun var ca 3 uker, ville vært der før, men div omtendigheter gjorde det vanskelig..

Skrevet

1 gang... da var hun 5-6 uker...

må si at jeg gruet meg til å komme tilbake på jobb etter permisjon, og sa opp etter 1 mnd på jobb...

Skrevet

Hei

Jeg har vært på arb plassen min ca 7-8 ganger.

Første besøk på arb plassen var lillegutt 3 uker. måtte jo bare vise ham fram til alle:)

Jeg begynner å jobbe igjen om en mnd , så er kjempespent! har vært hjemme snart et år nå, og til tider følt at jeg har levd inni min egen "boble", men må si jeg storkoser meg hjemme også da;) mixed emotion..

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ingen ganger. Nekta å sette beina innenfor de dørene oftere enn nødvendig (Nei, hadde ikke akkurat godt forhold til sjefene mine)

Nå blir det nok helt anderledes, siden jeg er kjempefornøyd med arbeidsgiver og kollegaer. Blir nok noen turer innom for å hilse på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...