Gå til innhold

Gutten min er redd svigers.. med grunn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmeste familien mannen min har er broren hans og svigerinnen. Problemet er at hun og hennes familie er så hard med han, KNIPER han i kinnene, KLEMMER han .. og alt er så hardt! Det har endt opp med at han er redd for dem! Mens alle på min side de liker han + mannene i svigerfamilien fordi de er forsiktige! De er våres eneste mulighet for avlastning, og vet at sist han var der så gråt han en del.. helt til det kom andre barn på besøk, fordi han liker andre barn! Jeg vet ikke hva jeg skalr gjøre... og andre i fam. hadde det på samme måte da deres barn var liten.. de var livredd for svigerinnen m/fam. og barna deres løp når de kom! Hun mener ikke noe vondt, men hun er klar over det men sier at de er så gode og søte at hun bare måååååå kose (hardt) med dem! Jeg vil jo ha flere barn og det kommer ikke til å endre seg.. jeg vet bare ikke hvordan jeg skal ta opp dette uten at hun/de blir fornærmet!!!! (for det har de blitt av alt jeg har sagt i fra om til nå!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å bruke dem som barnevakt!

Skrevet

Knip dem hardt i kinnet, slik de gjør med gutten, og spør "Vaaar det ikke godt å få kos?";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...