Gå til innhold

Kan foreldrepengene komme til Fredag tru??


Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal vel egentlig komme den 25, men noen ganger har de kommet mye før og.

Bare lurer på om jeg kan vente meg de på Fredag ;o)

Kanskje ikke et spm men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for øvrig ikke nå til fredag, men neste i såfall.

 

Kanskje..Foreldrepenger utbetales som hovedregel "en gang før 30. hver måned", da dette er på mandag nå i mars, så må jo de som jobber med dette kjøre pengene senest på fredag, kanskje onsdag eller torsdag og - slik at de er synlige på konto tidligst fredag, senest mandag.

Skrevet

Her hos Nav i Østfold (Moss) får vi de alltid før 25, så derfor jeg lurer på om de kommer nå den 20 ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...