Snuppelura&Go`klompene Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Ringte nettopp jordmortjenesten her i TrHeim, og fikk beskjed om at det var fullt over alt, og at jeg ville bli satt opp på venteliste med beskjed om å komme dersom det ble en avbestilling!! På nettsidene står det at de nettopp har ansatt 3 nye jordmødre på helsestasjoner rundt forbi, så nå var det ingen venting.... Grrr....
Ooops I did it AGAIN Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Synes jordmortjenesten i Norge er altfor dårlig.. Her fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk time før uke 32 fordi jeg er 2.gangs..selv om det er 12 år siden sist og endel ting har endret seg. Så jeg har veltet i det lengste med å bestille time.. Så jeg ringte i går, og da sa hun at..jo, da skal du få time i uke 24.. Eh...hallo. Jeg er i uke 27. Nei, det var nytt, fordi jordmødrene selv mente det var for sent med uke 32.. Hm..kunne noen gitt en beskjed om det da?? Så jeg fikk neste uke..uke 28, selv om jeg skal til legen også da..
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Jippi! Fikk nettopp telefon fra jordmortjenesten, og de hadde fått ledig jordmorkontroll til meg alrede til fredag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå