lillefot Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Mange av dere som bor i Oslo som trener? Trener på Friskis og Svettis og skulle gjerne hatt noen å trene sammen med. Noen å dra sammen med og som kan være litt "drahjelp" på tunge dager. Bor på Østkanten. Lyst til å starte en "dibtreningsgjeng"???
anne* Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Så irriterende! Jeg har akkurat meldt meg inn på sats. Bor i nærheten av løkka. Skulle gjerne hatt en treningskamerat, har problemer med å komme meg over dørstokkmila... men trenger veldig å trene... håper du får napp:-)
frk Nilsen Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Kan dere ikke komme på Vallhall da? Trenger norn å trene med, og har kort der.
lillefot Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Bli med fra høsten da! Et halvt år koster 1200 kr. Billig og utrolig gøy trening.
lillefot Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Trener på utelokalene. Mest Nordseter skole, Ulsrud skole eller KFUM hallen. Har ikke vært på noen av sentrene enda, men tenker å prøve Mølleparken i påsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå