Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Nå ar jeg vært inne på to av bloggene det stadig drives reklame for her inne, og holdt på å le meg ihjel av de mørkebrune trynene. Er det mulig? De så jo ut som om de var av pakistansk herkomst, og det er ikke vanlig for etniske nordmenn midt på vinteren. Jeg måtte vise de til gubben, og han humret godt. Særlig av et av bildene som var tatt med en av disse trynene sammen med andre familiemedlemmer. Kontrasten var helt latterlig! Ser de ikke hvor utrolig teit det ser ut selv, eller synes de at det faktisk er pent? Og hvordan satser de på å se ut til sommeren? Blåsvarte? Gleder meg til å se rosintrynene når de blir førti! Ler meg ihjel!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Det er ikke sikkert de blir 40, for hudkreft er den vanligste kreftformen for kvinner fra 20-29. http://www.msnbc.msn.com/id/18928398/
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Noen soler seg til og med med frityr olje! (Gammel klassiker.) http://www.dinbaby.com/forum/thread/138192147
Himmel og hav Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Jeg jobbet en gang sammen med ei som var soloholiker. Hun hadde solseng hjemme, og lå i den et par timer hver dag. Da jeg ble kjent med hennne var hun 37 og hadde rynker som ei på 77. Ingen gjettet på at hun var en dag under 60. Men hun følte at den eneste måten hun kunne se fresh ut på var å være "sydenbrun" hele året. Huden hennes var helt ødelagt, og hun hadde forstadier til kreft i flere føflekker, allikevel klarte hun ikke å stoppe solinga. Jeg tror det kan bli en avhengighet på samme måte som alkohol. Du MÅ ha det for å føle deg vel. Stygt, skummelt og tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Nettopp! Og derav betegnelsen "tanorexia"- avhengig av soling.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 hehe. Disse bloggene var vel tilfeldigvis ikke katrinemadsen.blogg.no og kristinemossing.blogg.no? Jepp, nå får dere ennå mer reklame til bloggene deres. Fornøyde? Vi får oss iallefall en god latter, og dere tjener noen skarve kroner på økte besøkstall. =P
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er HI, og jeg er ingen av de to du nevnte over. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå