Full house Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 ...MEN! Tok en smak istad! Og vet dere hva? det var ikke godt lengre:-))))) Enn om det kunne være like enkelt å slutte med røyken? Jeg har vært veldig avhengig av cola i 10 år, men nå er det slutt! Jeg er friiiiii! :-)))
Mom2Two Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Ikke si det, kjenner mange som har begynt på igjen (med cola) etter å ha klart seg uten i flere år... 12 dager er ingenting;o)
Pysa Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Been there.... Og du har helt rett! Det er ikke godt etter noen dagers pause, - men jammen blir det godt når man har tatt tre-fire slurker.... Har slutta maaaaaange ganger..... :-) Bra for deg! Flink jente :-)
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Klarte det jeg også, og ble 12 kilo mindre! Uten å gjøre noe annet for å slanke meg. Kan love at jeg ikke kommer til å begynne igjen:-)
Full house Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 JO, Mom2two, det kan jeg si, av flere grunner. Jeg skal ALDRI mer begynne å drikke cola. Så det så! Ironisk distanse, du er kjempeflink!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå