Gå til innhold

Begynt å lage fotoalbum?


Leer

Anbefalte innlegg

Det er vel på tide (for lengst) å begynne å sette inn bilder i fotoalbum av mini og tenkte jeg skulle kjøpe fotoalbum på nettet. Vil gjerne ha et album man kan sette inn bilder og som man kan fylle inn informasjon om lillegutt. Eks. når første smil osv.

Kan noen anbefale et fotoalbum jeg kan bestille fra nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke begynt...og det er veldig sløvt, for med førstemann begynte jeg å skrive bok da jeg var på ultralyd.

 

Jeg tar massevis av bilder da, og passer på å dobbeltlagre dem. Tror jeg kommer til å satse på å lage fotobok til ham på Japan Foto. Da kan jeg skrive inn det jeg vil, bruke de bildene jeg vil osv, og slipper å tenke på at bildene løsner osv... Neida, jeg liker alle typer album, men hvis jeg lager fotobøker er det større sjans for at jeg faktisk får gjort det. Men jeg burde kanskje begynne å notere ned noen datoer osv.

 

Har dessverre ikke noen nettsteder å anbefale deg, men jeg vil tro du finner slike album i bokhandelen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn "barnet vårt" bok som jeg har begynt å fylle ut en del i, men har ikke fått framkalt noen bilder enda så det får bli etter hvert. Synes det er litt morsomt for jeg har akkurat samme boka som mamma skrev til meg for 28 år siden. Kjøpte samme bok da vi fikk storesøster og nå får lillebror en. Må stadig slå opp i min eller storesøsters bok for å sammenlikne og lese om hva vi snart kan forvente oss at mini skal prestere :)

 

Du kan bestille denne boka f.eks. på haugenbok.no, koster bare 129,-. Mulig den er litt "enkel" og gammeldags, men jeg liker den (nostalgi...?)

 

Ellers så anbefaler jeg også å lage fotobok på japan foto. Genialt enkelt - det blir faktisk gjort, og resultatet blir profft og bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...