Gå til innhold

Si deres mening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på en bolig for psykisk utv hemmede, jeg trives kjempegodt, ser meningen med å jobbe her.

Jeg synes det er kjempegreit å kunne ha muligheten til å gjøre private ærender i arbeids tiden, tenker da på småting som å gå innom posten når vi alikevel er i nærhten, kjøre barna til kompiser når vi alikevel er ute å kjører, eller har muligheten til det(med min private bil), handle til meg selv også når je galikevel er på butikken med beboerne og handler til de og slike ting som jo ikke går utover noen, er heller motsatt, at beboerne har glede av en kjøretur, og det er jo det samme for de om det er noen andre med.

Så til privaten, samboern skulle gjerne vært å fått underskrift på noe 1 times kjøretur unna, han har ikke lappen, og kan derfor ikke kjøre selv, det går heller ikke noe kollektiv transport.

jeg sa til han at vi jo kan dra i morgen formiddag siden jeg er på jobb da og har en beboer som liker godt å kjøre tur, og det ikke er noe spesiellt som sjer i morgen formiddag, beboeren kan ha godt av miljøforandring, og gå tur litt andre plasser enn han pleier.

Men da sier samboern at han ikke vil dra når jeg må ha denne beboeren med(når jeg er på jobb) fordi han liker ikke slike folk.

Når samboern har fjøsen hos arb. giveren i helger, noe som hender innimellom har ikke jeg den muligheten (hvis jeg ikke vil være alene med ungene hele helga) å si at jeg liker ikke kuer, og derfor ikke vil dra. Arb giveren bor 1 times kjøretur unna, og nå når han ikke har lappen kan han jo heller ikke kjøre fram og tilbake selv, derfor bruker vi å bo der hele helga.

Jeg vil jo si at han da ikke respekterer min jobb.

Denne uka har jeg i tillegg bare 1 dag hvor jeg ikke har jobb, og denne dagen ønsker jeg å bruke formiddagen til å trene og slappe av,evt få unna noe husarbeid. ungene er på skole og barnehage da, så da har jeg tid til slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det vi skal si vår mening om? Mulig jeg er dum, men skjønte ikke helt spørsmålet ditt??

Skrevet

Pm samboern min ikke respekterer min jobb, jeg respekterer jo hans jobb.

Eller bare drøft dette innlegget med meg.

HI

Skrevet

Synes det kan virke som det er litt "ubalanse" i forholdet deres... Og når du føler slik du gjør bør du vel ta det opp med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...