Gå til innhold

Dette med navn....utrolig vanskelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har veldig ulik smak.. og venter nå en gutt.

Storesøster heter Kristine.

Lurer litt på Lars Erik....så kan han få kallenavnet Lasse (synes det er litt kult, jeg..)

Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, det er kjempevanskelig. (Vi venter også en gutt forresten! Hehe).

Heter jenta deres bare Kristine? Hvorfor kan ikke gutten hete bare Lasse? Synes det er et fint navn, jeg :)

Skrevet

Jeg er helt enig med 09baby hvorfor ikke bare Lasse det er jo et fint navn

Skrevet

Jeg å ville valgt Lasse. =)

Skrevet

kjenner oss igjen!

med prinsessa vår hadde vi bare et alternativ, og det fikk hun (samt et tillegsnavn når vi oppdaget at det fylket vi skulle flytte til plutselig hadde fått mange babyer med samme navn..)

men nå som vi venter gutt.. men forrige gutt hadde vi navnet klart. men nå er lissom det brukt opp, selvom gutten vår døde uten å ta det i bruk. og vi klarer bare ikke finne noe navn som vi føler klaffer!

det kommer vel etterhvert..

Skrevet

Med jentene mine har vi laget oss en liste som vi korter ned etterhvert som termin nærmer seg. Har til slutt satt igjen med to navn som vi begge liker. Vi er begge enige om at vi ønsker at barnet skal få et navn med en gang det er født, men det er far som har fått avgjøre med begge to til slutt (fra listen vi begge har godkjent som da bare inneholder to navn). Denne gangen venter vi jente igjen og jeg har bare ett navn. Det skal hun ha! Far er enig, heldigvis :)

Er bare jeg, far og mormor som vet hva navnet blir, og har ikke tenkt å la noen andre få vite det før etter fødselen. Litt spesielt å ha et navn på den lille i magen allerede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...