tonebf Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg drikker veldig mye kaffe.... Men noen som sa til meg nå at dette ikke er bra, er det farlig?
snuffe Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 De lærde strides. Noen mener det er helt ufarlig, noen mener det kan øke risikoen for spontanabort om man drikker mer enn tre kopper kaffe daglig (har visst vært noen studier som påviste dette og andre studier som ikke fant en slik sammenheng).
Tidemann Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 ikke farlig med mindre du drikker mye da...har hørt at det kan gå på nervesystemet hvis det blir for mye av det,det er jo ett slas giftstoff
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg drikker også veldig mye kaffe til vanlig, men i mitt første og i dette svangerskapet så har jeg kuttet kraftig ned. Har som regel at jeg drikker max 5 kopper dagen Man kan jo kutte til koffeinfri også Jeg har heldigvis fått litt avsmak på kaffen i det siste, så går helt greit å kutte ned hos meg
to bøllefrø Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Anbefales kun en kopp om dagen har jeg hørt. Jeg slipper å bekymre meg, spyr bare jeg kjenner lukta av kaffe!! BLÆH ;( Jeg drakk mange kopper om dagen før jeg ble gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå