Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hvor lenge skal de gjøre så j....... vondt???? 7 mnd siden fødsel, og blir ikke bra til tross for smøring med både det ene og det andre. Er rett og slett (bokstavlig talt) dritt-lei! Kan være bra i noen uker, også dukker det opp en enda større og vondere enn den forrige. Noen trøstende ord???
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 *sender masse medfølelse* Nå kan ikke jeg komme å si at jeg har det samme som deg, men jeg føler med deg! Har alltid hatt problem med innvendige hemoroider, men har nå fått utvendig, og den er på størrelse med en stor drue!! Har hatt denne i ett par dager nå, så jeg kan ikke forestille meg hvor lei du er, men jeg skjønner du er det. Trøstende ord: en veninne av meg sliter mye med hemoroider etter fødsel, hennes datter er nå 4 år, tror ikke hun har det like ille som deg, men hun har det ofte. Hun har fått beskjed om fra lege, at når hun er ferdig med å få barn, kan de operere, slik at man ikke får hemoroider mer. Dette er en engangsoperasjon, så hun må vente til hun er ferdig med å få barn. Vet ikke om dette er trøsten du er ute etter, men for min del så er det håp! Snakk med legen din du.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Har vært hos legen to ganger, men i følge han så er det "bare å drikke rikelig med vann og passe på å spise nok fiber". Drikker jo litervis med vann uten at det hjelper. Er satt litt på spissen det innlegget mitt, men er egentlig blitt desperat etter råd, og solskinnshistorier om at dette går over! Når du har en som er så stor som en drue (auauau), hva gjør du da? Jeg biter det i meg, og tenker at det går over (selv om det tar noen dager). Takk for litt hjelp i hvertfall....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er å plaget, skulle gjerne hatt noen gode råd jeg å. Føle med deg, det er ikke særlig godt.............................................................
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Vet ikke all verden om dette, men det er ikke nødvendigvis sånn at det er en "engangs operasjon". Det kommer helt an på hvordan de velger å behandle problemet. Husk at selv om det kanskje føles litt flaut, så er dette er noe de jobber med daglig og det er folk i alle aldre, former og fasonger som plages av hemorroider. Hvis dere har vedvarende problemer med dette, så bør fastlegen høre på dere, og sende en henvisning til vurdering på kirurgisk avd. på nærmeste sykehus! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har fjernet hemorider mange ganger. De setter strikker rundt de sånn at de tørker ut. Kanskje du skal ta kontakt med legen din, sånn at han kan henvise deg videre til sykehuset? Det svir bare litt når de setter strikkene på, men etter det kjenner du ikke noe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå