Gå til innhold

Når ble deres barn "nøkkel-barn"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på dette, er snart så vi må bestemme oss om vesla på 8 kan være hjemme alene en liten time etter skolen eller om vi må ha full plass på SFO fra høsten.

Synes dere hun er for liten? Hun er veldig glad i å være alene hjemme til vanlig også, men kan jo bli noe annet når hun MÅ det nesten hver ettermiddag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk sfo for sikkerhets skyld? Mine sluttet å gå på sfo da de gikk i 3. De hadde muligheten men ville heller gå hjem.

Skrevet

Hun må på sfo på morgenen, ettersom jeg skal på jobb til 7. Men hvis hun er alene ca en time etter skolen så holder det med halv plass... Var dine alene da de gikk i 3.?

Skrevet

Ja, da var de hjemme alene. Dvs, mellomste hadde jo storebror hos seg, men ingen voksne nei.

Skrevet

Ok. Har snakka med de på skolen nå, og de sier det ikke er noe problem å øke plassen hvis det er behov for det. Så da tror jeg jammen hun blir nøkkelbarn fra høsten! :)

Herregud, jeg var da ikke mer enn 6 når jeg kom hjem fra skolen helt alene. Litt andre tider da, men uansett. Klarte meg fint jeg! :)

Skrevet

Før jeg får did på nakken, i en time eller to....:0) Ikke en hel dag osv.hehe

Skrevet

Hehe, nei det er ikke snakk om mer enn ca en time på ettermiddag. Nå som hun er 7 er hun alene med låst dør når jeg henter lillebror på bhg, eller må på butikken. Og hun liker det :)

Skrevet

jeg tenker heller å være hjemme når ungene er ferdig på skolen slik at de slipper SFO..

ikke det at vi har muligheten for SFO,men... :)

og er ikke jeg hjemme er det nok alltids en bestemor eller noe slikt som ønsker besøk.. :)

Skrevet

Har ikke flexi-tid på jobb desverre... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...