ung_19 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hei=) I natt hadde jeg masse kynnere veldig korte mellomrom.. de var sterke varte lenge og veldig veldig vonde.. Jeg er andregangsfødene.. og det føltes nesten som rier.. Jeg lå hele natten med kynnere.., og vondt i ryggen.. Kan det være et tegn på at noe snart skjer? Jeg er jo bare 35 uker.. Har ikke så vondt akkurat nå.. men føles ut som noe sprenger mot endetarmen,..:S
Underveis --> Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Bedre å ringe en gang for mye. Babyen kan jo med fordel være inne en liten stund til ;-)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 har hatt det slik i 2 dager som kommer og går noen sterke noen ikke fult så sterke men kun i dag æ har hatt sånn sprengende følelse mot endetarmen så lurer på det samme gitt er fullgått 35 uker førstkommende fredag
Plutselig_gravid Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Ville ringt ja. Kanskje de kan ta deg inn på en liten sjekk? Samme skjedde meg i uke 35 og fikk konstatert at det var rier. Og de hadde gjort meg moden, 1 cm igjen av livmorhalsen og hadde 2 cm åpning.(hehe, hun pirket visst borti hodet til tulla vår) De dabbet av da. I uken etterpå hadde jeg et par omganger til med rier, men dabbet av etter 3-4 timer. Så gikk slimproppen, men ikke noe blod i den. Nå er jeg faktisk 39+2 så trenger ikke nødvendigvis bety at fødsel er nært forestående. Har ikke hatt noen flere rier siden uke 36, men hatt litt kynnere og veldig vonde nedpress, stikninger og en revnende følelse helt oppi der. Jeg er også andregangsfødene og dette her var nytt for meg. Med forrigemann kjente jeg ikke en eneste kynner en gang.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Ung_19 - jeg ville vel tatt kontakt for sikkerhets skyld. Det kan jo være modningsrier også. Litt tidlig, men det kan jo være at babyen din har det travelt :-) Bedre å ringe én gang for mye enn én gang for lite iallfall ;-) 2frø i magen 79 høygravid - det du snakker om høres iallfall ut som modningsrier. Jeg lærte på kurs i går, at modningsrier blir borte hvis man klarer å distrahere seg selv, mens ordentlige rier ikke blir borte. Men, det samme gjelder jo deg - ang å kontakte føden. Og hvis 2frø i magen betyr at du venter tvillinger, er det jo slett ikke uvanlig å føde noen uker for tidlig ;-) Lykke til, begge to !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå