Kleint Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 8 august, men jeg håper de kommer før. Er 5 mnd på vei nå, og synes ikke dette er et lett svangerskap. Hva m deg?
to bøllefrø Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 Spennende med to små gull;) Vet du hvilket kjønn de er? Jeg er nå 8 + 2 etter ultralyd, men uke 9 etter mensterminen. Ganske tidlig uansett. Har spydd siden uke 5, lagt på sofaen rett ut. Klarer ingenting! 100% sykemeldt. Jeg er virkelig ikke den som pleier å ligge i ro. ALT lukter vondt, får meg til å kaste opp. Ligger kvalm om nettene og hele dagene. Spiser stort sett kun frukt- Har du vært mye dårlig siden du ikke synes det er så lett?
Kleint Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Det er veldig spennende m to:) Nå klarer jeg endelig å glede meg, siden kvalmen er borte. Jeg hadde et sant helvete fra uke 6 ca, og i 2,5-3 mnd. Kastet opp dag som natt, fikk ikke i meg mat, alt kom bare opp, og matlysten var på bånn. Alt luktet, jeg holdt på å tørne fullstendig idiot, og ikke minst var det slitsomt for samboeren min. Sliter m lukter enda, men det er mye bedre:) Nå sliter jeg bare m at jeg synes det er ubehagelig i magen, sover ikke godt, det bare presser! Og et hjerte som dunker i full galopp, men det er visst vanlig. Men, det gjør meg redd! Klem:)
to bøllefrø Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2009 Uff uff, jeg kjenner meg igjen i det å være så dårlig. Jeg er også super allergisk mot lukter!! Brekker meg og kaster opp av den minste ting. Føler meg som en superhelt med denne utrollige luktesansen!! Kan ikke gå ut av huset i frykt for å kaste opp. hjertebank var jeg også plaget meg før svangerskapet og har hatt litt av det nå. Det er vanskligere med tvillinger, du kan trøste deg med at det er verdt det! Tenk hvor mye glede barna får av hverandre du er heldig og har ikke så altfor lang tid før du får møte dine små
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 kan jeg få være med? jeg har også tvillinger+1 i magen. he he. trillinger altså :-)
to bøllefrø Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2009 Ja, bli med Gratulerer!! tenk å ha 3 i magen. Hvor langt er du på vei?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 8 uker på vei :-)) Føler atting går veien denne gangen etter tre SA.. Hehe.. Fikk tilbake SA'ene mine ;-) Du da?
to bøllefrø Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. mars 2009 Da er vi nesten like langt!! Min menstermin sier at jeg startet på uke 10 i går, men ultralyden sist uke sier at jeg er midt i uke 9 nå *Ganske så utrolig å miste 3 så få tilbake 3 Har du trippelt opp med symptomer da eller? Jeg har dobbelt opp
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 19. mars 2009 #13 Skrevet 19. mars 2009 Hihi, ja, er du redd for SA? Det er ikke jeg i det hele tatt denne gangen., Tenker som så at hvis jeg har sett tre hjerter banker og fått tre i magen så er det en grunn til det, uansett hvor skummelt dette egentlig er.. hehe.. Jeg har jo bare forrige svangerskap å sammenligne med, og da var jeg "uggen" hele svangerskapet, men spøy ikke. Dette svangerskapet bare spyr jeg og jeg sover hvertfall femdobbelt så mye. Og halsbrann og bekkenløsning progresserer raskt.. Har du barn fra før eller? :-)
♥Bubble♥ Skrevet 19. mars 2009 #14 Skrevet 19. mars 2009 Hei dere som venter tvillinger/trillinger Først gratulerer så masse, dere har en tøff men fantastisk tid forran dere Har selv tvillinger på 10 år så jeg vet hva jeg snakker om Kan jeg spørre dere om noe??? Har dere fått noe form for hjelp for å bli gravide? Bare lurer siden jeg har gått på 2 dobble pergo kurer nå og endelig klart å bli gravid.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 19. mars 2009 #15 Skrevet 19. mars 2009 Hei. Bare pergotime her. Noe de regner som å bli spotant gravid uten hjelp med trillinger :-)
to bøllefrø Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. mars 2009 Hei Våre tvillinger er laget 100% på gamle måten Det er mine første, det merkes virkelig på kroppen at jeg er gravid Er selvfølgelig redd for å miste, men vet det er veldig god sjangs for at dette går bra siden jeg har sett hjertene og er såpass dårlig Spyr hver dag, kvalmen er nesten ikke til å holde ut!! så bra du føler dette går veien og er trygg på det! Jeg gleder meg virkelig til påskeaften, da er jeg ferdig med de 12 første ukene og føler jubelen kan slippes litt mer løs
♥Bubble♥ Skrevet 19. mars 2009 #17 Skrevet 19. mars 2009 Mine tvillinger var laget på gamle måten uten hjelp (ikke helt planlakt) Jeg husker godt hvordan jeg hadde det Det er ikke så veldi gøy når det står på men het er helt klart verdt det Det føles som om 17 mai er en evihet unna. Tror det er da jeg går over i 2. trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå