daddydj Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hei! Hvordan vil dere si at sexlysten forandrer seg utover i svangerskapet? Forstår at dette er veldig individuelt. Kjæresten min har vært veldig dårlig under 1. trimester, og forståelig nok var ikke sexlysten hennes på topp akkurat. Men nå som formen er stigende, er ikke sexlysten deretter. Selv om hun er blitt mer kjærlig på andre måter, og det er veldig bra, det var en periode der jeg begynte å føle meg som et spøkelse.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det der er nok veldig individuelt. Jeg hadde null lyst de første 2-3 mnd. Bedret seg når kvalmen forsvant og overskuddet begynte å komme tilbake. Nå er vi over gjennomsnittet på antall ganger vi har sex pr uke sett i forhold til før jeg ble gravid, og det er en god ting! Merker for øvrig godt at jeg trenger mye mer bekreftelse på at han syns jeg fremdeles er lekker, sexy og attraktiv selv om magen vokser og kiloene renner på, i tillegg til at jeg har større behov for at han er kjærlig og omsorgsfull mot meg. Vet jo ikke om hun føler det på den måten, men det minsker nok ikke sexlysta hennes om du viser og forteller hva du tenker og føler... ;-)
tg85 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hei! Det er veldig individuelt tror jeg også... Jeg møter folk som har det likt som meg, og jeg møter også dem som har det helt ulikt. I mitt tilfelle foreksempel så slet jeg mer med at jeg har lyst hele tiden, mens min mann har vært mer avvisende og skeptisk etter at det ble virkelig at det ligger en liten baby der "inne". (har aldri hatt en periode uten lyst uansett om jeg har vært skamdårlig..her har lysten vært veldig stabil) Mulig grunnet at jeg føler den kosen hjelper på alt, inkludert kvalme faktisk. Utrolig så godt jeg føler meg etterpå.. Så noen ganger mister altså damen helt lysten, men ofte mister også mannen helt lysten, og det går ut over kvinnen. Så her er det veldig forskjellig fra par til par.. Så flott at huner flink til å vise deg oppmerksomhet på andre måter. Jeg regner med hun er "back to normal" etter fødselen...men må jo ha tid til å "komme på beina igjen" så klart.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå