Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg begynner å bli lei dne vannlig barberhøvel..synes håret blir tykkere..så jeg lurer på om det finnen barbermaskin som napper ut hårene eller noe som gjør at det ikke kommer på lang tid.
lykkeligV Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har braun silkèpil epilator (tror det skrives sånn..) Den er superbra syns jeg=)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 hei! klipper den håret eller napper det ut???
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 En epilator napper/drar håret ut. det høres jo fryktelig vondt ut. Hvor bruker du det? (ben, lår, bikini, armhuler...?) Hvor ofte må det gjøres?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Hei Jeg har også brukt epilator, men ikke gjennom hele året. Er for tidkrevende synes jeg. Jeg brukte den en gang under armene, men fikk betennelse, så det er ikke å anbefale. Ellers brukes den på legger og bikinilinje...så langt inn man klarer. Gjør vondt, men blir litt bedre når man har holdt på litt. Som om huden blir herdet. Blir også ganske rød og sår rett etter, så ikke bruk den rett før du skal i barlegger. Hest to dager før.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 hvilken bruker du?? og hvor kan jeg kjøpe den??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 har funnet mange Epilatorer! takk for svar jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå