Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Når kan man se om det blir gutt eller jente på ul..?
Gjest ->>- Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Om fosteret ligger riktig mener de å kunne se det ganske sikkert fra ca uke 16. Det hender gynekologene kan være villige til å komme med kvalifiserte gjetninger helt fra uke 12, men da ikke akkurat med garanti.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Takk for svar! Så da får jeg kanskje vite kjønn på første UL i uke 18 viss jeg er heldig da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå