Gå til innhold

Dere som har barn fra før, gamle er de?


tonebf

Anbefalte innlegg

Selv har jeg en gutt som blir 4 år i juni :)

 

Tror dette er helt perfekt med tanke på aldersforskjell :D

*håpe det ihvertfall hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:)

eg har ein gut som blir 2 år i morgen så det blir vel 2, 8 år mellom de.... synes det er passelig eg, hehe kan ikje si noe annet nå :D men det er samme alderforskjellen på meg og min søster og det fungerer veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

min datter blir 4 år i slutten av august :) så ja jeg håper det blir den perfekte aldersforskjellen ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 6 mnd, så her blir det 13,5 mnd mellom barna mine. Synes det er en perfekt aldersforskjell :) Tenk hvor mye glede barna vil ha av hverandre i oppveksten :)

Godt vi er forskjellige :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 1 1/2 år, så haan er 1 år og en mnd når minsten kommer. Det passa best for oss c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh my gooood... han er seff 2 år og 1 mnd når vi får bebiss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to jenter som vil være 5 og 7 år når nestemann kommer til verden. Og så har jeg en stedatter på 12. Synes det er en veldig fin aldersforskjell og jentene kommer til å hoppe i taket når de får vite at de skal bli storesøstre til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når nestemann blir førdt har vi en gutt på 2 år og tre mnd og en jente på 4 år og to mnd. Gleder oss!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jenta som er 14mnd. blir 22mnd mellom ho og neste.

eller for og sei det lettare, mangler 2mnd på 2år :)

gleder oss. :)

vil ha to barn. ønska oss to tette, og det er me heldige og får. :)

(hvis alt går som det skal).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille snuppa vår er nå 1 år og 8 mnd, Og blir ca 2 år og 4, muligens 5 mnd eldre enn den lille spiren som forhåpentligvis klamrer seg fast slik at vi får en helt spessiell førjulstid i år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ei jente på 6 år. Hun vil nok bli en super storesøster. Flere grunner til aldersforskjellen, men av erfaring veit jeg at de vil få mye glede av hverandre på tross av aldersforskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en jente som blir 3 i november:)

 

Synes som mange andre (om sin egen aldersforskjell) at det er en super aldersforskjell.

 

Det er jo fordeler med alle aldersforskjeller, så det er vel bare å fokusere på de positive sidene:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flott liten jente som er to og et halvt nå... Blir spennende og se hvordan hun synes det er å bli storesøster altså....

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gutter, han eldste blir 3 år i november og minsten blir 1 år nå i mai, så blir halvannet år mellom den eldste og mellomste og det samme mellom den mellomste og den yngste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på 7 år og en gutt på 5 år... Blir en liten attpåklatt dette, Men samboeren har ei jente som nettopp fyllte 3 år, så egentlig så blir det ikke så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som er 5 År og den minste er nå snart 4 mnd, så blir to kjappe denne gangen. Får en søster eller en bror 1 mnd før h*n selv fyller 1 År :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har to jenter fra før av! Den eldste er nesten 5 når babyen kommer og minsta flyller 2 i november!!

 

Gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...