Gå til innhold

i hvilken uke fikk dere vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til gyn på fredag, da er jeg 14 uker på vei, i følge bim 15 uker. sist gang kunne hun se det i uke 15 mener jeg å huske, en jente og det stemte overens med det vi fikk:). noen som har fått vite det tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk vite det da jeg var 18+3...

Før den ordinære UL er det vanskelig å se.. Men eksperter kan se det tidligere.. Men usikker på hvor tydelig.. Gutter og jenters kjønnsorgan er så utrolig lik når de er i magen..

Skrevet

Vi fikk vite det i uke 15:-)

Skrevet

Man kan se kjønn etter uke 14.-)Men kommer jo an på utstyr og hvor flink den som ser er da

Skrevet

fikk vite det 14+2... :)

Skrevet

vi så det tydelig når jeg var 11+3.

men legen sa det var uvanlig å se det såå tydelig så tidlig da.

(12+2 fikk vi se det igjen, overhodet ingen tvil, sa legen.. så får vi se når nurket kommer ut da!)

Gjest ~Gravida~ Uke 13
Skrevet

Fikk vite det i dag, er 13+5. Men det er til eksperter da. ;)

Skrevet

De kan se det før uke 14 hvis det er en flink lege/jordmor og har bra ultralydapparat. Også må babyen samarbeide:p

Jeg fikk beskjed i uke 13+2 at hun var ganske sikker på at det var jente. Men hun var ekspert på dette og de hadde det beste ultralydapparatet som er på markedet. Nå 4 ultralyder etter er det fortsatt ei jente ;)

Skrevet

Om du skal se det før uke 14 må dere være en ekspert som ser.For kjønnene i uke 13 er nesten helt like.Man kan se det på hvor mange hull det er!

Men...veldig mange tar feil så tidlig når det gjelder kjønn

Skrevet

kjønn til gutt og jente er ganske llike helt til uke 30...

Var ei som la ut link til en sånn side, men husker ikke hvor... skal prøve å finne :)

Skrevet

Hei hei...

Fikk vite det idag jeg, var på ordinær UL idag!! En gutt, juhuu.... Har en fra før og denna gutten var jaggu lik sin bror! Helt utrolig å se hvor lik han var storebror den som lå i magen, og de UL bildene vi fikk idag var lik de av den forrige UL med sønnen jeg har fra før.. Ble satt en uke senere termin så da er jeg vel i uke 18 idag da! Alt var bra og hadde bra med aktivitet men ville ikke vise seg fram noe særlig!

Skrevet

Jeg fikk vite det i uke 18 på ordinær UL :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...