Gå til innhold

Faste og utskrapning??Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en magefølelse som sier meg at ting ikke er som det skal inne i magen!! Så ikke hjerte rytme for en uke siden da jeg var på tidlig ultralyd! har i etterkant hatt masse smerter og brunt utflod og idag er det enda mere en det har vert tidligere! Ringte sykehuset og skulle komme opp om 2 timer og sjekke! Har veldig lyst å bli fort ferdig med det om dem ser det har gått galt! Kan dem da ta utskraping idag?? Har spist en osteskive idag...Eller må en være helt fastende??Noen som vet.. Orker ikke til å gå igjennem et smerte helevete har hatt SA og MA før,og syns absolut at den gang jeg fikk utskraping var mindst smertfritt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist! Skal du ha utskrapning må du være fastende, men om de tar deg i dag kommer nok ann på hvor mye de har å gjøre. Jeg ble tatt etter 1 time, fordi jeg hadde så innmari kraftig blødning. ( hadde først medisinsk abort og da kom ikke alt ut) Men er du fastende så er det jo større sjans vil jeg tro. Gode tanker sendes til deg:-)

Skrevet

Takk for svar.. Håper de kan ta det idag eller i morgen... Har 2 barn fra før så orker ikke tanken på å skal gå og vente og ha masse smerter herhjemme sammen med dem! Syns jo det er ganske tøft! Men men, det er jo kroppens måte og rydde opp i ting på!

Skrevet

Jeg måtte ikke faste før utskrapning i narkose.

Skrevet

Jeg måtte være fastende for utskrapning i narkose. Mener det var 12 timer uten mat og drikke, så jeg måtte pent vente til dt var trygt å ta "inngrepet".. Lykke til...

Skrevet

Er super glad selvom jeg er litt oppgitt over meg selv! Er det muligt å være så overbevist om at det var over for min del! Var på Ul for en uke siden da var jeg 7+3. Dem fant ikke hjerte rytme da,derfor skulle jeg komme tilbake idag! Har hatt en del brunt utflod og masse menssmerter,var derfor sikker i min sak om at det var over for min del!!Men nei da...Alt så kjempe fint ut,hjertet banket og hadde vokst som det skulle,så var tilsvarende størrelse som jeg var 8+ noen dager på vei.. Nei,denne gang var magefølelsen heldigvis feil! Er super glad og lettet! Nu får jeg prøve å ro meg litt ned og tenke positivt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...