Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Type Majorstuaklinikken i Oslo... noen som vet hvem som har private kontroller i bergen?
Gjest amandine Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Jeg brukte iallefall privat jordmor og var kjempeglad for det!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 volvat medisinske senter ved lagunen storsenter.. der har de alt som trengs for svangerskapskontroller... veldig fornøyd med de:) billigst å bli medlem vel og merke:)
EinFrosk Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Kjersti Irgens driver privat på ettermiddagstid. Hun bruker da en gynekolog sitt kontor der hun bla. har ultralyd. Hun er jordmor ved en av hellsestasjonene på dagtid. Jeg synes hun var veldig flink og informativ. Morsomt med ultralyd, selv om hun ikke gjorde annet enn å se på hjertelyd. http://www.jordmor-kjersti.no/
Gjest amandine Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Jeg var hos henne, hun er kjempesøt og veldig oppmerksom, fulgte meg tett spesielt siste tiden og var alltid tilgjengelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå