Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 13+6 i dag, så har kunnet juble en stund over å ha kommet meg over til 2.trimester. I tillegg har jeg og sambo vært hos jordmor nå og hørt ett ivrig lite hjerte som banket..HELT,HELT SPRØTT! Vi bare titta på hverandre og smila, var ikke noe annet å gjøre eller si. Utrolig lettelse og høre liv:-) Lykke til videre i 2.tri, nå begynner det å bli mer og mer mage og:-D
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hei! Er 13+5 idag jeg:) Er en lettelse å komme over i en mindre kritisk fase. Kan jeg spørre hvorfor du har vert til jordmor så tidlig? Føler at det er så lite oppfølging. Jeg var hos leg i uke 9. Neste kontroll i uke 18. Syns det er så lenge jeg... Vil så gjerne høre lyden jeg også. Som eg bekreftelse på en måte. Og for ¨å hilse på Fikk foressten sjokk her om dagen. Har liksom venta og venta på å kunne kjenne toppen på livmora over skambenet. Vart nesten bekymret siden jeg ikke kunne kjenne det. Plutselig fikk jeg en kynner. Da skal jeg si deg jeg kjennte livmoren gitt. Den har jo nesten vokst seg opp til navlen! Ikke rart buksene er trange;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå