Gå til innhold

magen har sunket.

Anbefalte innlegg

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

og jeg er 29 uker i dag. er d normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på noe av det samme jeg også. Er 34+1 i dag, og to kollegaer og sambo har også bemerket det hos meg... Synes det virker litt tidlig, men er førstegangs, så vet ikke jeg....

Noen andre som vet?

Skrevet

Tror det varierer veldig når magen synker. Forrige gang sank den tidlig hos meg ( rundt uke 32 ). Fødte i uke 37. Denne gangen sank den senere, og er nå i uke 37.

Skrevet

Sier man ikke at man skal føde 4 uker etter at magen har sunket?

Jeg er i uke 37 og kan ikke se at magen har sunket, men kjenner presset mot bekkenet. Så for min del håper jeg at det er tegn på at den er på vei ut... :o)

Skrevet

Min sank i uke 34 og jeg sitter her med mage ennå 40+1. Hadde også hørt det var fire uker igjen når magen sank, men det stemmer ikke her i hvert fall.

Skrevet

det med at man føder 4 uker etter magen har sunket, høres ut som en sånn ting i samme gate som spiss mage er gutt, rund mage er jente, kvalm= jente, ikke kvalm =gutt osv. Ta det med en klype salt!!

Kjenner mange som har gått med sunket mage leeenge før termin, og de som aldri fikk "senket magen" før fødselen var igang :)

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

hæ? håper ikke d stemmer på meg. vil nå helst gå til termin.

Skrevet

........ gått med sunket mage leeeenge før termin- og fødsel-

skulle det stå

Skrevet

magen min også virket som den sant i ca uk 29-30

er nå snart 32 uker, kjender stadig det presser nederst i bekkene...

men håper nå værtfall han ligger inni der 6 - 7 uker til:)

Skrevet

og har også et enormt press på bekkene, kjender det presser ned langt mellom bena, og det er ikke mye godt.

Skrevet

Ja regner med man ikke kan stole på noen av disse tegnene, babysen kommer vel uansett når den selv vil tenker jeg :o)

Men er ikke mye behagelig å kjenne dette presset altfor lenge da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...