Sarah70-har 2 gull Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Og det var gode nyheter, 4 befruktet! Fordi befruktningsraten har vært dårlig på mine to tidligere forsøk (1 egg hver gang) ble eggene delt i 2 grupper denne gang, i den ene gruppen egg ble det brukt vanlig ivf, i den andre gruppen mikroinjeksjon. Resultatet ble 2 egg i hver gruppe. (veldig bra å få 2 ivf-egg, da! Dobbelt så mange som tidligere!) Ja, da blir det innsetting imorgen, og denne gangen vil jeg ha 2 egg tilbakesatt!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye, Sarah70! Dette ser veldig lovende ut - jeg får en god følelse når utviklingen går rette veien, og antall befruktede egg øker! Og enig med deg, kjempebra at du har fått to ivf-egg! Desto mindre tukling med cellene, jo bedre :-) Skal se det blir tvillinger av dette Lykke til i morgen!
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Så flott Sarah70 ) det var gode nyheter å få ! lykke til med innsett )
Lillatante Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Så bra med to av hver kategori Sarah70!!! Blir spennende med 2 egg inn!!! Og kanskje to på frys også!!! :-) Dette var gode nyheter! Nå kan du sove godt om du ikke fikk gjort det i natt...;-) Lykke til med innsett i morgen.
♥ lillemin ♥ Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Hurraaaa for deg!! Så godt =) Da er det bare å se fram til morgendagen og innsett, håper det går din vei nå!! Lykke til;)
Rose69 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Dette var gode nyheter,Sarah70! Lurer på om jeg skulle ta en miks med ICSI og IVF jeg også.Får få befr egg v hver ICSI.Men ok antall egg ut.Og svømmerne er ok. D skal j jammen høre m legen om... Lykke til med innsettingen! Og ruging :-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2009 Takk for alle lykkeønskninger, jenter! Etter å ha sovet dårlig inatt har jeg ligget og dormet av på sofaen idag - etter at telefonen kom. Føler meg mye lettere. Nå er det kun ett stort spenningsmoment igjen - testen.... Lykke til dere også!
Poten Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Jiiiiippiii yes, lykke til i morgen og fremover sarah 70 Jeg har selv akkurat kommet til dannmark og har egguttak i morgen, så lykke til oss begge ))
Sarah70-har 2 gull Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. mars 2009 Tusen takk, og lykke til med uttak idag! Hold oss oppdatert, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå