Gå til innhold

Da har jeg fått Befruktningstelefonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var gode nyheter, 4 befruktet!

Fordi befruktningsraten har vært dårlig på mine to tidligere forsøk (1 egg hver gang) ble eggene delt i 2 grupper denne gang, i den ene gruppen egg ble det brukt vanlig ivf, i den andre gruppen mikroinjeksjon. Resultatet ble 2 egg i hver gruppe. (veldig bra å få 2 ivf-egg, da! Dobbelt så mange som tidligere!)

Ja, da blir det innsetting imorgen, og denne gangen vil jeg ha 2 egg tilbakesatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, Sarah70! Dette ser veldig lovende ut - jeg får en god følelse når utviklingen går rette veien, og antall befruktede egg øker! Og enig med deg, kjempebra at du har fått to ivf-egg! Desto mindre tukling med cellene, jo bedre :-) Skal se det blir tvillinger av dette ;)

Lykke til i morgen!

Skrevet

Så flott Sarah70 :o) det var gode nyheter å få ! lykke til med innsett :o)

Skrevet

Så bra med to av hver kategori Sarah70!!! Blir spennende med 2 egg inn!!! Og kanskje to på frys også!!! :-) Dette var gode nyheter! Nå kan du sove godt om du ikke fikk gjort det i natt...;-) Lykke til med innsett i morgen.

Skrevet

Hurraaaa for deg!! Så godt =) Da er det bare å se fram til morgendagen og innsett, håper det går din vei nå!! Lykke til;)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til i morgen!!!!

Skrevet

Dette var gode nyheter,Sarah70!

Lurer på om jeg skulle ta en miks med ICSI og IVF jeg også.Får få befr egg v hver ICSI.Men ok antall egg ut.Og svømmerne er ok.

D skal j jammen høre m legen om...

Lykke til med innsettingen! Og ruging :-)

Skrevet

Takk for alle lykkeønskninger, jenter! Etter å ha sovet dårlig inatt har jeg ligget og dormet av på sofaen idag - etter at telefonen kom. Føler meg mye lettere. Nå er det kun ett stort spenningsmoment igjen - testen.... Lykke til dere også!

Skrevet

Masse lykke til sarah 70:):)

Skrevet

Jiiiiippiii yes, lykke til i morgen og fremover sarah 70

Jeg har selv akkurat kommet til dannmark og har egguttak i morgen, så lykke til oss begge :)))

Skrevet

Tusen takk, og lykke til med uttak idag! Hold oss oppdatert, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...