Gå til innhold

Hvilken reiseseng bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ut og kjøpe ny reiseseng. Den må være lett å montere!!! (Bestefar må skjønne hvordan det gjøres...)

Hadde den gamle sorten av simo tidligere, men nå har den bukket under. Var veldig fornøyd med den, men den selges ikke lengre med samme patent.

Alle tips mottas med takk.

Ser de har en kjempebillig på barnas hus, men er den bra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg helt når Simo eventuelt endret patenten sin, men jeg har en Simo som jeg kjøpte i 2006. Er veldig fornøyd med den i hvert fall. Den var relativt dyr (800 kr), men syntes at de som var billigere var så skranglete. Men det kommer jo uansett an på hvor mye den skal brukes.

Skrevet

Jeg gir også en stemme til Babybjörn. Den er helt super! Blir liten når du pakker den sammen, er lett å bære, enkel å sette opp og enkel å legge sammen igjen. Koster mer enn de fleste, men absolutt verdt hver krone!

Skrevet

Min samboer hadde fått et godt tips fra en kollega og det var at vi måtte tenke på kalde hyttegulv når vi kjøpte reiseseng. De hadde nemlig vært nødt til å sette senga oppi en annen seng fordi det ble for kaldt på gulvet for ungen... Noen som vet om noen senger man slipper dette problemet på?

Skrevet

De fra Barnas hus er helt ok. Lette og kjappe å sette opp når man først har skjønt hvordan det gjøres. Forholdsvis tunge, så ikke den jeg hadde valgt om den skal fraktes mye rundt (vi har den bare hjemme til overnattende barn).

Har en fra Babyshop også, som er mye det samme - tror den fra Barnas hus er en anelse lettere, men bare nyanseforskjeller. Samme pris var det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...