Gå til innhold

Noen av dere jenter her inne som har fregner?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du de eller ikke?

Jeg liker ikke mine, prøver ALT for å skjule de....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja her det men de synes ik så mye...men har masse føflekker derimot og der kommer kompleksene...

Skrevet

Ja, har ikke så mye på kroppen jeg da, men ansiktet derimot!

Skrevet

Jeg har fregner, av de små svarte prikker typen, i ansiktet og på armene.

Jeg stresset mye med det før, men liker det nå. Det eneste var da jeg var tenåring og de første fregnen over overleppa kom. Da begynnte jeg å grine, det så ut som om jeg hadde anlagt bart...

Nå tenker jeg aldri over det. ( jeg har da hverken hatt mer eller midre oppmerksomhet fra menn enn de venninene mine med gylden gjevn brun hud ;o)

Skrevet

Ja har det og når de begynner å sprette fram er det ett sikkert vårtegn.. hehe.. de synses ikke om vintern og blir nesten borte igjen når jeg får litt farge..

Skrevet

har! bruker solfaktor 1000 i ansiktet hele sommeren fordi jeg ikke er så glad i de. jeg gikk fra å ha 100 på nesa til å få 10 000 i fjeset når jeg var gravid. :s

mora mi har rødt hår og fregner. hehe :D

derimot elsker jeg de 10 fregnene som lille har på nesa. om jeg bare kan være nazi på solfaktoren på henne nå og lære henne solvett så kanskje det forblir bare de 10.

Skrevet

bruker forøvrig solfaktor 30 i ansiktet om vinteren også. :ler: du kan godt si jeg foretrekker å være bleikfis.

Skrevet

Jeg har et lite dryss over nesa, og jeg synes jeg er litt søt med det, jeg;-)

Men jeg har også alltid vært forsiktig i solen, og ligger aldri å soler meg. For det første er det kjedleig, og for det andre er det dårlig for huden. Liker også å være bleikfis og tror nok jeg kommer til å få igjen for det når jeg blir gammel og grå, men med fin hud;-)

Skrevet

Hehe.. Kjenner til dette ja. Vil jo helst ha litt farge i ansiktet, men her kommer fregnene bare jeg ser sola igjennom vinduet;)

Men jeg kan ikke huske å ha sett at du (S)TinkerBelle <3 har fregner utifra bildene på bloggen din. Sminker du de bort?=)

Skrevet

Jeg har, og liker dem godt:)

Har alltid litt "farge" i ansiktet da, og blir aldri likblek.

Hehe, fikk et kompliment en gang... Skikkelig teit, men litt søtt også;

"Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner".

Jeg synes det er pent med fregner på alle jeg. Har aldri tenkt at det ikke er pent.

Skrevet

puzzycat

jeg bruker i.d sin mineralsminke så det dekker ikke fregnene mine helt da. hehe. dessuten er de vel mindre fremtredene om vinteren og mange av bildene er tatt med dårlig mobilkamera. hehe. flaks! ;p

Skrevet

Hehe:) Vurderer selv å prøve I.D sin mineralsminke. Når jeg bruker vanlig fundation ser det jo ut som jeg har maske på meg, hehe... Vanskelig å finne en farge, når det er både lyse og "mørke" farger i ansiktet. Enten blek som et lik eller veldig unaturlig brun:p

Skrevet

jepp. jeg liker i.d siden det ser naturlig ut. har lyst til å prøve glo minerals sin foundation til "festbruk"

til daglig orker jeg ikke å ha masse "tung" sminke på huden. synes ikke det er pent å være brun jeg da og det passe så dårlig til stilen min. hehe.

Skrevet

Ja, godt mulig det "kræsjer" litt med stilen din å være brun ja;p

Kjøper du I.D på nettet eller? Evt. om du har en side å anbefale?

Har sett litt på det startsettet på blivakker.no.

Skrevet

Ja eg har fregner og lika dei veldig dårlig når eg var lita. Nå syns eg det er heilt greit, det er slik eg er ferdig med det. Eg ligger heller ikkje i sola heile dagen og solar meg, og er eg i solarium så har eg ti tusen fregner etterpå, lite farge med fregner. Eg er mørk ellers men blir sjeldent brun om sommaren.....kanskje fordi eg ikkje ligger i sola i mange timar.....

Skrevet

har handlet både på e-bay, strawberrynet.com (eller var det lookfantastic.com? huskier ikke hvilken av de som har i.d akkurat nå) og i parfymeri. like fornøyd med alle stedene, men parfymeri er jo dyrt da. hehe.

det var en link her inne for noen dager siden til ett sted med gratis frakt og enda rimeligere priser enn strawberrynet men nå husker ikke hva det het!! så de hadde i.d

Skrevet

yepp

Og jeg liker de!

Synes jeg ser mer levende ut på en måte, frisk og fin!

Kunne aldri prøvd å skjule de, hadde sett ut som jeg brukte sparkel i ansiktet da - og det synes jeg hvertfall er fælt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...