Gå til innhold

Mase kynnere med skikkelig tak :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden igså har jeg hatt så masse masse kynnere, noen av de med skikkelige vonde tak i magen og i ryggen og ned det ene beinet. Igår kveld trodde jeg nesten at noe var på gang, for det hjalp ikke med varm dusj heller, da besvimte jeg bare. Kan ikke gjøre noenting idag heller før disse ekle kynnerne kommer, men alle er ikke like vonde da. Er skikkelig trøtt og vil bare sove, så jobben får vente idag... Pleier det å være så vondt allerede? Er bar ei uke 31... er andremann, men førstemann hadde jeg ingenting med før hun ble født så kynnere er jeg grønn på!!!

Kan det ha noe med jernet å gjøre? Har lite jern, og litt lavt blodtrykk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje ringt jordmor eller lege for å ta en sjekk, bare for å være sikker på at det ikke er i gang. Er jo litt tidlig å komme ut ennå :-)

Skrevet

Ja det var det jeg syntes ogaå. hun får pent holde seg inne enda noen uker. Skal sove litt nå og så ser jeg, er det fortsatt sånn tinger jeg opp til jordmor her.

Skrevet

Haha ringe jordmor my ass - må bare syte litt. Ringte til legen for å få time (egentlig bare snakke med han) men han har ikke tid før neste onsdag. Hvis jeg trengte han før det, måtte jeg ringe i morgen tidlig og få en aktt-time. Da jeg sa det gjaldt graviditet, sa hun at det ikke hadde noe å si og at plager ikke er akutte...

Så da prøvde jeg jordmor - men på helsesenteret mitt her er det bare jrodmor en gang i uke, nemlig mandager. Så jeg måtte gjerne kmme på mandag, men før det er det ingen å snakke med der heller.'

Nå vet jeg ike hva jeg skal gjøre, for ringer jeg føden ver de meg kanskje komme inn, og selv om det er lurt har jeg alt vært der to ganger tidligere pga lite liv og magesmerter, vi har ikke bil for den er på verksted og sambo er drittlei av hele graviditeten og alle plagene og skulle ønske ungen kom snart.

Hva faen gjør jeg da??? Jeez.

Skrevet

Hyppige kynnere kan skyldes f.eks urinveisinfeksjon, så du bør ihvertfall få sjekket urinen din. Og du bør jo absolutt få komme til fastlegen i dag når det har skjedd en plutselig forandring. Synes det er litt vel lettvint å be deg vente til i morgen. Ring igjen og be om å få komme..

Skrevet

Nope, de kunne ikke ta meg imot sa hun igjen, de hadde mange pasienter og stenger 14.30 så jeg måtte bare vente til i morgen. At det ikke var jordmødre på jobb var ikke hennes feil!!

Kommer meg ikke til Ahus heller, siden jeg bor på helt andre sida av Oslo så da venter jeg til i morgen siden det ike er blitt verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...