mai^prinsessa Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Noen som har fått brev eller? Er så spent!!
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 De begynte å sende ut brev i går. Jeg hadde dessverre tom postkasse i dag. Hmpf! Er skikkelig spent, jeg også, for jeg håper og tror at jeg får en fin sum tilbakebetalt. Jeg har to barn i barnehage, så jeg vet at jeg uansett får igjen ca 10 000 kr pga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå