tobarnsmor=) Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Er det noen som vet om en skal tadet med ro eller presse seg når det gjelder å ut å gå. Gikk lang tur i går ca to timer men får veldig vondt i bekkenet. Bør jeg være forsiktig eller kan jeg bare gå på, er gravid i uke 16 og har ikke lyst å sette meg til! Skal til legen til torsdag men er så fint vær så har lyst å ut å gå.
Heidi <3 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 hei, tror godt du kan gå deg en tur hver dag.. men kansje ikke to timer.. gå til du føler at du bli sliten og så ta en pause.. bedre å gå bare en halv time hverdag enn å gå alt for mye nå og så få tidlig bekkenløsning. for da bli det vist ganske så vondt å gå senere.. så ville gått en liten tur jeg, og så kan du jo høre med legen din når du skal te han på torsdag da.. )
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Du skal ikke presse deg. Jeg har bekkenløsning, og får vondt av å gå tur. Så har fått beskjed av legen min at jeg ikke skal gå tur om jeg bare får vondt.. Men har jo sååå lyst, særlig nå når det begynner å bli vår ute.. Så kommer nok til å prøve litt framover, men 2 timer er alt for lang tur uansett! :-) Bekkenet blir ikke bedre av at du presser det, kun verre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå