Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+0 og begynt å bli kvalm igjen. Var kvalm i beg. fram til uke 12-13 ca... Noen som har opplevd lignende? Kan det være tegn til at noe er galt? Er litt bekymra nå, var på UL 15+2 og da var alt bra skal til JM om ei uke.. Fint vis noen svarer meg... jeg er nok bare litt hysterisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er grunn til å bli bekymra (utover at det er noe dritt å være kvalm). Kanskje er du litt ekstra sliten om dagen? Eller brygger på en forkjølelse e.l.? I de tilfellene blir i hvert fall min kvalme verre enn ellers. Jeg er i uke 15 og har vært sykmeldt siden uke 7 pga kvalme...

Skrevet

jeg blir iallefall mer kvalm om jeg har vært i aktivitet og er sliten...ikke at det skal så mye til om dagen. Har spydd siden uke 6 (er 16+1 nå)og nesten ikke vært i aktivitet siden. Nå er jeg mye bedre med spying bare en gang om dagen og småkvalm, spesielt om jeg sitter på i bil, har prata lenge, vært i aktivitet eller magen er stinn(går jo såååå tregt). I går la jeg meg med stinn mage og i dag er jeg mer kvalm igjen. Tror egentlig det bare går opp og ned, med slik kvalme. men er du veldig usikker kan du jo bare ringe legen eller JM da og få mer konkrete svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...