baby nr 3:) Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 ..billigtest, men det kom kun en strek helt på kanten av vinduet, så jeg måtte demontere den:P Og da var det plutselig 2 streker på strimmelen, langt fra hverandre, ikke på rett plass med andre ord, men 2 megasterke streker. Noen som har vært borti det før? Tør ikke å juble enda, det kan jo være noe galt med hele testen, strekene burde jo vært i vinduet!!
attpåklattimagen:-) Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Ikke for å være en gledesdreper... men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en ny test. Hadde ikke turt å stole på en test som man må demontere..hehe. Men er mulig at du er gravid.. to streker...hmmm. Ta en ny test du.. gi oss gjerne beskjed.. spent Når har/hadde du IKM? Symptomer?.... Hilsen nysgjerrig.hehe LYKKE TIL!!!!!!
baby nr 3:) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Ja, må nok ta en ny test. Har IKM på fredag, hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før da, men har hatt noen symptomer som jeg ikke har hatt før, så da måtte jeg teste. Har de 2 siste dagen hatt stikking nederst i magen, pluss at det stikker med jevne mellomrom på en plass, spesielt hvis jeg hoster eller snur meg. Har vondt under armene, som gangsperre, men er ikke noe grunn til at jeg skal ha det da:P Også har jeg hatt spysyka i 2 dager, det er det 20 år sia sist jeg hadde:P
attpåklattimagen:-) Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Hmmm, høres mistenkelig ut som symtomer ja:-) ønsker deg lykke til! Jeg er nok en testoman, så hadde jeg vært i dine sko, så hadde jeg vel alt tatt 35 tester...hahah:P
baby nr 3:) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 Takk for det:) Ja mulig det blir en ny test idag, vanskelig å la være når de ligger i skuffen klar til bruk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå