Lillis Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hei hei Har sittet "på gjerdet" her en stund da jeg ikke har vært aktiv prøver. Vi hadde tenkt til å vente med prøvingen til april av forskjellige grunner. Nå viser det seg at jeg har blitt gravid, uten å prøve engang :-) Sliter litt med å slippe gleden løs da jeg mistet før... Ikke har jeg noen symptomer heller. Men må jo prøve å være positiv og krysse fingrene for at dette skal gå bra :-) Lykke til alle sammen, håper det blir mange modne gravide etterhvert ;-)
Tinker70 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Gratulere så masse :-D så moro da...... håper det er smittsomt ;-)
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Ja, gratulerer så masse! Håper også at det er smittsomt, og at det kryper oppover meg nå :-) Sitter med spenning og venter på IKM, og hååååper, og kjenner etter...uka kan bare ikke gå fort nok...
Tinker70 Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Hadde ikm i går jeg, men TR har ikke dukket opp enda.... men hun er nok rett rundt hjørnet, for jeg tok en CB digitaltest i dag morges og den viste IKKE GRAVID :-( Har mensmurringer så det holder, og skikkelig vondt i korsryggen... lenge siden jeg har gått over IKM, kan ikke huske sist. Har stort sett kommet litt før de siste mnd... og har hatt korte sykluser. Merkelig... men har nok ikke så mye flaks som jeg håper på nei.....
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye, Lillis! Krysser fingrene for at den mensen din ikke kommer, Tinker!
Tinker70 Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Takk for det, men mensen kom like fullt i dag morges, etter en natt hvor jeg har badet i svette... :-( Typisk det, spesielt ettersom jeg har time hos gynekolog i morgen for å sjekke opp ting og tang. Har ventet på den timen siden januar... og nå må den vel utsettes ettersom det vanskelig lar seg gjøre å sjekke noe som helst i en innsjø av blod!!!! aaarrgghhhhhhhh
aube Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Tror faktisk at en del prøver (hormoner) skal tas på dag 2 av mensen, så det kan hende det er veldig bra timing :-)
Lillis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2009 Uff, så kjedelig da Tinker.. Men det er mulig å ta g.u selvom man har mens. Kommer kanskje litt ann på mengde blod da... Lykke til! Selv tenker jeg at jeg henger her inne litt til. Føler meg så usikker på at dette vil gå bra at jeg ikke tør å flytte enn til Gravid i moden alder, eller Novemberklubben..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå