Gå til innhold

Er dette slimproppen tro?! Hmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har det kommet masse grønt og gult slim (mmm), er veldig tykt seigt og kan liksom tøye det som tyggis. Er det dette som er den berømte slimproppen tro? Eller i alle fall deler av den?

Har 9 dager til termin. Hodet er festet og på papiret mitt fra søndag står det at mormunn er desentrert og at ytre mormunn er åpen for 2 fingre. Indre mormunn stram. Ikke aner jeg hva det betyr, men håper det tyder på at det nærmer seg fødsel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som den, ja. Ser at mange opplever den som grønt og gult slim:-)

At mormunn er desentrert og stram inni betyr vel at du er "relativt umoden", og at fødsel ikke er nær forestående. Jeg fikk nemlig den samme beskjeden for snart 14 dager siden og går her enda:-) Intet nytt under himmelen. Jeg skal ikke si det med 100% sikkerhet altså, og ting kan plutselig komme igang snart likevel.

Med bare 9 dager igjen til termin, så er det uansett ikke lenge igjen å vente!

Lykke til, ventetiden er spennende (og av og til frustrerende)

Skrevet

Takk for svar!

Jm sa at livmorhalsen var ganske utflatet, men det med mormunnen sa hun ikke hva betydde. Men da fikk jeg svar på det nå :) Hun sa jeg kunne gå i fødsel når som helst, men at det også kunne ta noen dager til. Trodde ikke jeg gikk over termin. Ja, ventetiden er spennende, men siste uka/ukene er mest frustrerende synes jeg... får smøre meg med tålmodighet :-)

Skrevet

Ok, hvis livmorhalsen er utflatet, så betyr nok det at du er nærmere fødsel enn meg ja:-) Jeg fikk nemlig beskjed om at min var relativt lang.. men det er nå snart to uker siden (termin i morgen).

Lykke lykke til, plutselig er det igang!

Skrevet

Masse lykke til du også! Kan ha skjedd mye på 2 uker da. Var nettopp på kafé med en venninne nå som fikk beskjed om at hun var helt umoden. 1 uke etter var babyen født :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...