Akkuratja Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Er den feks mer eller mindre følsom enn stavtester fra lavpristester.no/billigtester? Og er den og slik at man bør ta på morgenurin, eller kan den tas utpå dagen? Noen erfaringer på dette. Har hatt to supersvake rosa streker på lavpristester i går og i dag, men de er så svak at jeg ikke helt er sikker på om det gjelder. I tillegg blir strekene veødig seint synlige, tar rett i underkant av 10 før de vises. Hadde to like tydelige streker på el test i dag da. Men trur ikke jeg har ikm før torsdag, hvis det er samme syklus som sist. Og er 12 dager siden pos el test, ( og da kanskje bare 10-11 dgr siden faktisk el).. Men må ut å kjøpe digital i dag trur jeg da.
lindynatt Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 så vidt jeg vet er en cb digital ikke så følsom, det finnes tester some r mer følsomme. Cb digital skal man vel også kun bruke fra ikm... men jeg er ikke sikker. mener at cb digital viser fra og med ca 50 mens billigtester kan vise fra 25..
Veslemus Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jeg brukte bare en test,CB digital. Man kan teste fra 2 dager før forventet mens, det står at manskal teste med morgenurin. Jeg testet to dager før, med morgenurin og det tok ikke lange tida før det lyste mot oss: Gravid Testet hos legen dagen etter forventet mens og den var svakt positiv. Nå er jeg 12+2. Tida flyr =) Aldri prøvd noen annen test,bukte CB med første også, da den med strek. Den gang mistenkte jeg ikke graviditeten før 6uker på vei,så da var det ikke rart den slo ut positivt fort. Prøv en digital,du =) Men slår en test ut positivt, er du gravid. Så det virker som du har en spire i magen din:) Spennende..
Plutselig_gravid Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Jeg fikk positiv cb digital (dette var ikke morgenurin), men negative billigtester. Var gravid.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Jeg tok CB digital 4 dager før forventet mens, ikke morgenurin og fikk positiv test. Den skal kunne brukes fra 4 dager før forventet mens, men man bør bruke morgenurin og den fanger kun opp 50% av de som er gravide når testen tas såpass tidlig. Hadde da prøvd el-test først som også var positiv.
Shiny84 Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 alle typer cb tester og qr har en sesitivitet på 25 før hadde dig 50, men ikke nå lenger... den viste gravid på meg 9 dpo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå