Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Da kunne jeg endelig puste lettet ut. Etter noen blødninger og spotting fikk jeg endelig kommet på en UL. Var veldig spent og nervøs, men det trengte jeg ikke å være. Ungen lå der inne med bankende hjerte og veivende armer!!! Ble satt tilbake en uke, men som jeg sa til gynekologen: " Samme det bare alt er i orden!" Da lo hun Grunnen til blødningene og spottingen var at livmortappen var litt rød. Så hun tok en celleprøve for å være sikker. Men det var garantert derfra blodet kom. Så nå er jeg bare lykkelig og kan endelig fortelle det til ALLE jeg kjenner at jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!! En liten solskinnshistorie på en solfylt dag i Bergen! Ha en super dag alle sammen!
md71#mamma# Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så masse. Har nettopp begynt og fortelle familien om graviditeten selv.
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Ble satt tilbake til 11+1. Trodde jeg var 12+2. Men som sagt, det gjør ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå