Gå til innhold

Hva gjør man med sånne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner sympatien er i ferd med å renne ut. Hver dag til samme klokkeslett tikker det inn en "god" morgen-mld. "Vet det ikke blir deg og meg, men jeg skulle så ønske du kunne gi meg en sjanse".. Dette er da i utgangspunktet en jeg regnet for en høvelig oppegående venninne. I starten takket jeg høflig nei, men nå synes jeg det begynner å bli noe ordentlig tull.

SUR for alt jeg foretar meg som ikke hun får være en del av. Sur for at jeg treffer andre mennesker og ikke henne. Jeg har sagt at jeg vil gi henne tid til å bearbeide disse følelsene, for å ha et vennskap. Nå vet jeg sannelig ikke. Det her har pågått snart et halvt år.

Om jeg ikke svarer kort så baller det på seg med enda flere mld'er, hver eneste eneste dag og jeg er faktisk trøtt av å forholde meg til det.

Et lite hjertesukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg inn sperre på mobilen ;)

Skrevet

Vil hun være venn eller kjæreste?

Hadde ikke orket et så pågående menneske uansett, tror jeg...

Skrevet

Uff, høres slitsomt:o( Skjønner godt at du begynner å bli lei, ja! Ta et hint, liksom;o/ Jeg ville bare oversett henne...til slutt må hun vel bli lei? Sliotsomt å skulle bevare et vennskap med en som hele tiden håper på noe mer, hvis du ikke kunne tenke deg noe mer - særlig når hun presser på sånn som det der.

Skrevet

Kjæreste. I utg.pnkt. var vi venner.

Saken er at jeg ønsker tilbake vennskapet, og ikke ønsker å sperre henne eller kutte henne ut. Men, hva blir alternativet tilslutt.

Skrevet

Det høres ikke ut som hun vil være noe annet enn kjæreste med deg, så kanskje bare kutte henne som venn om hun ikke gir seg? Jeg hadde blitt ganske sur om noen ikke tok et (eller et halvt år med) slikt hint...

Kan du ikke bare si ifra at du ikke orker å ha kontakt om hun ikke kan respektere at dere er venner og ikke noe mer? Hva skjer om du sier det? Og så evt kutter all kontakt osv om hun ikke respekterer det?

Skrevet

Ja, det blir litt sånn.. Ta deg nå sammen..

Ofte er mld'ene vinklet slik at det er synd på henne, samt en irritasjon mot meg. Ganske frustrerende. Samtidig en litt bisarr situasjon å trøste noen for å komme OVER meg. Ikke akkurat noe jeg er vant med.

Skrevet

Hun mener jo hun har funnet sin O' Store, men for meg er ikke det gjengjeldt.

Jeg har sagt jeg ikke ønsker kontakt om hun ikke kan holde det på et vennskapelig nivå. Det virker som hun ikke tror på at jeg ikke er forelsket tilbake, ergo bare ønsker jeg skal gi det en sjanse. Har sagt at om hun ikke gir seg må jeg bryte kontakt og da tar hun seg sammen og det halger med mld'er om hvor mye jeg betyr, hvor glad hun er i meg etc. Samtidig hvor mange år hun tror det vil ta å komme over. Må innrømme det er litt ubehagelig ja, og ikke skjønner jeg helt hva hun ser i meg heller så LER..

Nei, kjenner i hvert fall at tålmodigheten er i ferd med å renne ut nå.

Skrevet

Skjønner at du blir lei. Det hadde jeg også blitt om noen hadde holdt på sånn med meg. Men jeg er ganske avvisende, så de få som evt var interessert (og som jeg ikke likte tilbake) de forsvant rimelig kjapt.

Men da la jeg heller aldri fingren mellom eller noe slikt da. Sikkert derfor jeg aldri har vært plaga av slitsomme beundrere.

Det er jo på en måte litt smigrende for deg også da Tøysetipp, at noen syns du er et så flott menneske:) Tenk på det når du er sliten av henne. He he:)

Skrevet

Jeg er nok ikke så hard, og synes synd på vet du.

Ganske lett bytte for de som ikke gir seg LER

Jeg var litt smigret i starten, men det har lagt seg fort. Det som er så irriterende er at hun blir irritert for at jeg har et eget liv, og at det ikke inkluderer henne som en kjæreste. Og at jeg må skjønne !!! at hun er lei seg. Jeg gir tid, men flytter ikke fjell altså. Fader nå ble jeg litt hissig og.. Hvorfor skal jeg våkne opp til kjeft hver dag for at mitt hjerte er et annet sted? Nei, nå skal jeg sette ned foten. Ha ha.. Godt å få luftet det, ja.. LER

Skrevet

Uff, så slitsomt!

Jeg ville bare oversett henne en stund, så kanskje hun tar et hint?

Hadde kanskje blitt smigret i begynnelsen, men etter hvert hadde jeg blitt rimelig irritert!

Om hun ikke vil bare være venner med deg, ja, så er det hennes tap!

Men nå må ikke du kave deg opp, syk og elendig som du er!=)

Skrevet

Hvorfor syns du synd på en som ikke respekterer deg da?

Syns det blir helt feil at DU skal måtte være taktfull fordi HUN ikke kan respektere en grei og klar beskjed.

Skrevet

He he, cherry coke, puster med magen.

Nei, oppgjørets time er vel kommet. Jeg gidder ikke det her tullet noe mer, alvorlig talt..

Gudamei, skjønner ikke at folk kan få seg til å gjøre sånn en gang. Noen ganger må man jo bare innse at slaget er tapt, dessverre. Man kan ikke tvinge frem kjærlighet. Sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...