Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Er det ikke typisk? Jeg kunne ikke få dilla på frukt eller noe annet sunt, neida, men SJOKOLADE....... Jeg er fullstendig desperat etter sjokolade, og jeg må jobbe som en helt for ikke å spise sjokolade MANGE ganger om dagen. Jeg er vanligvis ikke noen sjokoladefrik, men nå er jeg bare helt ille. jeg drømmer til og med at jeg spiser sjokolade om natten!! Japp er en sjokolade jeg ikke liker en gang, men nå kan jeg sluke en stor sånn på no time.... Hva er det egentlig som skjer med oss som får sånn dilla? Jeg blir gal... Hadde jeg gitt etter for lystene så hadde jeg spist så mye sjokolade at jeg hadde trillet i løpet av kort tid ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 jaja jeg har dilla på å spise sand. tror det er noe kult eller? og jeg klarer ikke å la være heller. dette er en dille man ike kan ha offentlig så skammen lenge leve. FY FAEN jeg gleder meg til å bli normal igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Auda..Sjokkis er jo skrekken å få dilla på. Jeg har litt på kirsebær drikkeyoughurt, agurk på skiva og dessert med vaniljesaus. Og hvit Ifa :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 He he.... jeg har samme dilla som deg, men jeg er IKKE gravid ;-) Her går det i sjokolade stort sett hver eneste dag, og det med god samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har dilla på å lukte på hvite tennbriketter. Mmmm...Og bensin, ja, igrunnen alt med masser av løsemidler. Nå gir jeg jo ikke etter for luktelysten da, er jo ikke særlig sunt, men noen ganger bare MÅ jeg, og det er så deilig! Mmm..Får helt vann i munnen bare av å tenke på det! Kunne også ønske jeg hadde en garasje, hadde bodd der da, tror jeg. Var i et stort parkeringshus i helgen, gubben hadde sitt svare strev med å få meg bort derfra. Senere måtte han lokke meg bort fra bensinpumpene...Åh, dritt å bo på landet uten bensinstasjoner og parkeringshus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå