snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hvordan går det med deg?? Tenker på deg vøttø......
Liza Leonore Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 I dag er jeg helt nervevrak og har begynt å tro det verste. Ingen god følelse. Tidligere i dag kom det ut masse crinone med blod i og jeg ser ikke det som et godt tegn, selv om jeg etter et søk på Internett har funnet ut at det kan være helt normalt også ved graviditet. Tok en billig-test i stad (men ikke på morgenurin) og den viste ingenting men det trenger heller ikke bety noe så tidlig. Jeg får ta en CB-test i morgen tidlig for å få litt mer visshet. Jeg leser at du er på opptur etter flere positive tester. Gleder meg på dine vegne.
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jeg krysser fingrene for deg! Håper på det aller beste!!!
Liza Leonore Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Tusen takk for oppmuntring jenter. Fremdeles kan dette gå begge veier, så jeg ser ingen grunn til å gi opp men humøret svinger mye i løpet av en dag. Min kjære er også ganske på tuppa. Han sier tanken på at vi kan være gravide ligger og banker hardt bak i hodet hans konstant.
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 uff,ja det er en enorm påkjenning å gå gjennom IVF. Det vet KUN de som har vært gjennom dette/er midt oppe i dette. Håper virkelig at dere lykkes:) Hold meg oppdatert:)....jeg må si jeg er litt nervøs for blodprøven i morgen...men 2 Clearblue kan vel ikke vise feil håper jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå