*gruffalo* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Han har så veldig vondt i magen, og gråter masse. Prøver og spy hele tida...men nå kommer ingen ting opp. Er det noe som kan hjelpe mot magevondtene?? Vet jeg fikk beskjed om å ta idoform en gang, noen som har erfaring med det?
*gruffalo* Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Han er 7 år, har ingen diare. Nå ga jeg han en halv paracet i håp om å få vekk litt smerter... Vet ikke om det var så lurt, men??
bambi på isen Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Det skader vel ikke med en halv paracet, ikke godt å ligge med magesmerter. Kanskje det hjelper hvis han klarer å spise eller drikke bittelitt?? God bedring ;-)
alvis Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Du kan gi ham Paracet mot magesmerter ja. Det var det jeg tenkte på da jeg spurte hvor gammel han var:) Idoform vil ikke hjelpe hvis han ikke har diare`. Ellers så er det jo å få i ham drikke. Har han mye magesmerter så kan det være lurt å "vile" magen noen timer. Alltså å ikke spise eller drikke . God bedring
*gruffalo* Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Han drikker litt cola, men nekter å spise noe. Skal prøve å få i ham noen tørre kjeks eller lignende etter hvert. Nå spydde han nettopp...og blir jo bedre med en gang...i alle fall for en liten periode. Så nå er det bare å sprite hender på meg selv i ett sett...og håpe at resten av familien slipper unna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå