Gå til innhold

Eldstemann har fått spysyka:( Noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har så veldig vondt i magen, og gråter masse. Prøver og spy hele tida...men nå kommer ingen ting opp.

Er det noe som kan hjelpe mot magevondtene?? Vet jeg fikk beskjed om å ta idoform en gang, noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han? Har han diare`og?

Skrevet

Han er 7 år, har ingen diare.

Nå ga jeg han en halv paracet i håp om å få vekk litt smerter... Vet ikke om det var så lurt, men??

Skrevet

Det skader vel ikke med en halv paracet, ikke godt å ligge med magesmerter. Kanskje det hjelper hvis han klarer å spise eller drikke bittelitt?? God bedring ;-)

Skrevet

Du kan gi ham Paracet mot magesmerter ja. Det var det jeg tenkte på da jeg spurte hvor gammel han var:) Idoform vil ikke hjelpe hvis han ikke har diare`. Ellers så er det jo å få i ham drikke. Har han mye magesmerter så kan det være lurt å "vile" magen noen timer. Alltså å ikke spise eller drikke .

God bedring

Skrevet

Han drikker litt cola, men nekter å spise noe. Skal prøve å få i ham noen tørre kjeks eller lignende etter hvert.

Nå spydde han nettopp...og blir jo bedre med en gang...i alle fall for en liten periode.

Så nå er det bare å sprite hender på meg selv i ett sett...og håpe at resten av familien slipper unna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...