Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere??


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo! Jeg har veldig ømme bryster, litt kvalm innimellom og magen veldig oppblåst, og kjempetrøtt hele tiden. Mine symptomer kom nok ganske umiddelbart etter unnfangelsen tror jeg. Jeg er nå i fosterets uke 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og gratulerer så masse med at du endelig er gravid!!=)

Symptomene kom for alvor hos meg i forrige uke, uke 5. Det er mensaktige smerter som har blitt verre og verre de siste dagene. De varer kanskje til sammen en time hver dag, kommer og går...

Ellers fikk jeg ømme bryster på samme tid og jeg fryser lett.

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ømme pupper, hatt veldig mye kvalme, utroig trøtt :(

 

Og merker at magen er blitt større hehe.... Redd jeg kommer til og bli like stor som ble med sønnen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6 og er egentlig i best form om morningen og frem til sånn tre tiden.. fra tre til sånn etter middag rundt 6 så er jeg svimmel og litt uggen, men ikke direkte kvalm..

Fra tid til annen er jeg på en måte stiv rundt livmoren og det stikker litt.. Oppblåst er jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i 5+4 og har velegentlig kjent at noe var på gang ganske med en gang det skjedde:) Det hele begynte med litt sånn lyskevondt, strålinger nedover låret, og en følelse av voksesmerter i hele kroppen.. Og så ble jeg så sinnsykt trøtt, kunne sovet hele dagen! Fryser også veldig lett, føler jeg aldri blir varm nok :/ Har hatt litt murringer også, dette begynte vel ca en uke før IKM og har vært litt av og på hele tiden. Ellers VELDIG oppblåst, hodepine og svimmelhet.

Har også de siste dagene nå kjent at jeg begynner å bli litt kvalm om morgenene og kveldene..hurra! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så kult at du er gravid!! Eg har nettopp testa positivt (svaksvaksvaksvak strek!!!) men det er to dagar før tida og ikkje på morgonurin ein gong... det SKAL gå bra denne gongen.

 

Eg tok igrunnen testen fordi eg ikkje orka å gå og gruble på om eg faktisk ER litt ekstra trøtt, mentalt "skjør" (om nokon hadde snakka hardt til meg i dag, hadde eg begynt å tute) og bittelitt uggen, ---eller om det berre var innbilning. For ikkje å snakke om at eg syns det plutselig lukta så VELDIG banan på bussen heim. Vel låg det eit bananskal i søpla, men SÅ sensitiv er eg ikkje til vanlig.

 

Eg har høyrt at ein svak strek er også ein strek (og ingen strek kan bli ein strek i løpet av nokre dagar)... så då kryssar eg fingrar. Har hatt ein SA i fjor og to "seine mensar" etter positive testar etter det (typ, før 5 veker, eg har normalt syklus på 28 dagar, ALDRI noko meir i heile mitt liv) så eg tar ingenting for gitt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm

ømme bryster

trøtt!!!

+ kjenner livmoren har utvidet seg :)

tisser ofte

 

hilsen 6+3 på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er nå i uke 6, og kan vel egentlig si at jeg er en av de heldige. Eneste symptomer jeg har er ømme bryster og mensaktige smerter som kommer og går med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullgåtte 5 uker, puppene er veldig ømme, er trøtt konstant, fryser, fått liten kulemage (mye luft og annet) og jeg er fysen på godterier.

Ellers så håper jeg at jeg slipper unna kvalme denne gangen, det gjorde jeg ikke i det forige svangerskapet. Da kom kvalmen etter 6 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Jeg testet positivt i går og vi beregnet at jeg er 6uker på vei. Hatt ømme bryster fra unnfangelsen og i dag har kvalmen slått innover meg som "jula på kjerringa". Jeg jobber som nattvakt på aldershjem og det er helt pyton å jobbe i natt for jeg er helt utslitt enda jeg har sovet i hele dag. Men vet dere hva...jeg er så lykkelig at både ømme bryster og kvalme og tretthet er en fryd!!!! Jeg skal ha dette barnet!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

Er i uke 6 nå. Symptomene begyntei uke 5.

 

*Trøtt !

*Mensmurringer

*Fryser hele tiden

*Så orker jeg ikke mat på kvelden

 

Ikke kvalm og ikke ømme bryster.. enda !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 5+6

Litt ømme bryster

Litt oppsvulmet mage

Sulten

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal tydeligvis være med i novemberklubben, hurra! :D Jeg testet svaaakt positivt 14 dpo, og sterkt positivt i dag, altså 18 dpo :) Jeg merket forrige uke at jeg ble superfølsom, kunne begynne å grine bare av å høre en sang på radioen, hihi.. Og så fikk jeg plutselig noen småkviser her og der :P Ellers merker jeg ikke noe særlig, litt småkvalm innimellom, men ikke så veldig, og bittelitt stikking i magen i ny og ne. Er da snart 5 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...