kivs Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Innimellom for jeg nedpress som presser nedover i skjeden og magen blir stein hard. Blir litt press i korsryggen også. Noen andre som har det slik? Trodde ikke magen skulle bli hard ved slikt nedpress.
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 har det også sånt, spesielt om kvelden. tror det er kynnere når magen blir hard. er førstegangs så har ikkje heilt peiling på ting=P
helen26 Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Har det slik jeg også..trodde faktisk noe var i gang i natt,men etter en tur til JM fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig var modningsrier...hadde bare 1 cm åpning,men moden å myk... Så det er nok et tegn på at kroppen gjør seg klar:-) Hvor langt er du på vei?
vilenna Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 dette er helt normalt, jeg har hadt det slik siden uke 30 å nå i uke 38+ har jeg det så å si hele tiden, begynner de å bli sterkere å sterkere med mer tak i så har kynnerne gått over til rier å da bør du ta tiden på de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå