Gå til innhold

Hvordan er liggestillingen i Easy Walker Classic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vogn den kan sammenlignes med? Er den sånn som feks. brio race eller er den så bratt som brio sitty? Kan jenten min på snart to sove 1-2 timer i den? Noen som vet pris i norske butikker?

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er bedre enn sitty. Vet ikke helt med Race, men et barn på rundt to år sitter da godt og sover der.

Vet ikke norske priser men billig på babyjungle.nl. Ypperlig service og rask levering.

Gjest amandine
Skrevet

Ikke helt lav nok til min minste sønn på 5 mnd, men ingen problem til en 2åring. Jeg har forresten sydd inn en kile i stoffet så min kan legges lenger ned:) for vognen er kjempedeilig å trille tur med...

Gjest amandine
Skrevet

Og glemte helt, den er sikkert god til større barn for den er lang i ryggen:)

Skrevet

ER den så god å trille med som det ser ut sm amandine?

ER den eldig bred over bakdekka (som f.eks. quinny freestyle er) eller kommer den seg inn smale butikker og smug?

Skrevet

Høres supert ut! Selges den kun på nett eller har de den i norkse butikker også? Er to butikker her som selger easy walker, men har ikke sett noe annet en sky utstilt. Jeg får vel ta å ringe å høre for hadde vært greit å sett den skikkelig ;-)

Gjest amandine
Skrevet

Den er kjempelett og god, synes jeg! Og smal, nå vet ikke jeg hvor smal Quinny freestyle er, men målte min EW til max 57 cm over bakdekkene. Den har fast fremhjul som er godt på tur, men du bytter lett til svivelhjul hvis du synes du trenger det. Jeg har det andre i bilen, bare i tilfelle. Men det kommer jo an på hva du gjør? Jeg er ikke mye på shopping, heller ute på tur, gjerne på sti( derfor godt med smal vogn) pluss bor i vest med mye opp og ned-gater,derfor godt med lett vogn...

Skrevet

Ja, jeg er mye på tur og i byen jeg, så har behov for begge delene:)

Men gatene er ikke så smale her som i Bergen f.eks. Stort sett er det altfor brede (sa hun og savnet bergen igjen).

Det eneste er det med hvor langt ned ryggen går jeg er litt i tvil om nå. Er det noen som vet hvor mange grader den kan legges ned til?

Gjest amandine
Skrevet

Nøyaktig grader vet jeg ikke nøyaktig for jeg har sydd om min, som sagt, men ca 45 vil jeg tro? Tror ikke det skulle være noe prob å sove i? Ellers fint her i Bergen;)

Skrevet

45 graders stigning hørtes mye ut....

Gjest amandine
Skrevet

Ikke hvis 90 er loddrett? Det er klart man ligger jo ikke flatt, men det er vel heller ikke nødvendig til så store barn? Jeg hadde nok hatt en annen vogn feks til sovevogn i bhg uansett, EW er så lett at jeg ikke hadde turt å ha liggende flatt alene. Uten hjul er den såvidt over 6 kg?

Skrevet

Har brukt bare denne siden snuppa var 6 mnd. Hun sover godt i den. God hvilestilling. Tror de selger den på barnas hus på alnabru i Oslo.

Ellers er den billig hos babyjungle.nl

Skrevet

180 grader er vel loddrett, men skjønner hvor mye du mener da. :)

Jeg orker ikke kjøpe masse nye vogner denne gangen skjønner du. En nå og så en brukt og gammel en til sovevogn i bhg når vi trenger det. :) det er planen her.

EW classic er ca kg ja. Ganske lett og liten. Er den store fordelene for oss, også i forhold til å få med seg i bilen vår, som ikke er direkte diger.

Gjest amandine
Skrevet

90 grader er loddrett i forhold til vannrett linje, 45 grader blir da halvparten av denne vinkelen;)

Skrevet

Ingen som skal selge en brukt vel?

Skrevet

Må bare hive meg på her.

Genial vogn ! Man kommer frem overalt, fordi den er smal - men samtidig har store barn god plass. Eldste sov godt i den når han var 3 år - og hadde en voksi aktiv pose oppi der.

Jeg har prøvd utrolig mange vogner, men ingen slår EW classic.

Skrevet

Liggestillingen er omtrent som på Emmaljunga Scooter og Brio Race.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...