Småtroll3 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Endelig 2 trimester og ting begynner å bli bedre. Er fortsatt litt kvalm, men det er kjempeforskjell fra noen uker tilbake. Men jeg tåler ikke lukta i kjøleskapet!! Jeg brekker meg tvert når jeg åpner døra, spesielt på morgenen og hvis det står middagsrester der inne. Dette er litt slitsomt. spørs om jeg må begynne med neseklype:-)
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Ah enig! jeg er ikke kvalm mer, men den lukta der er utrolig ekkel! Tror jeg har vasket kjøleskapet 3 ganger og det er helt nytt. passer på å sette alt i lufttette bokser. Si fra om du kommer over noen neseklyper eller kanskje klesklype gjør jobben;)
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Samme greia her. Derfor spares INGEN middagsrester. ALT må vaskes opp og gjøres rent rett etter maten. Og søppla må ut flere ganger daglig. Husker vi alt det holdes kvalmen bra i sjakk nå om dagen
Tøssa Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 har sliti med det kjøleskapet jeg og, litt bedre nå (er 16+1)men fortsatt må jeg være rask der inne...men tror ikke det er lukta for jeg har holdt pusten og like forbanna blitt kvalm...tror det har mer med lyset å gjøret for min del.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Jeg kjenner meg utrolig godt igjen. Slik er det for meg også! Vi får nok bare leve med det som best vi kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå