Mamman til AM&JS Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skal ut å gå en lang tur med lillegutt på 2 uker...+ at jeg må handle litt..Ellers nyte det fine været som er meldt..(håper det stemmer da)
fox`y Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Har endelig en fri dag:) skulle gentlig ha sove litt siden jeg har sove minimalt i flere mnd. Men har masse å gjøre, skal til byen en tur å se på sko til bryllupet 9 mai å div. annet:) er drit dårlig vær så blir vell ikke noe gåtur bortsett fra å gå å se på ting i byen. etter d skal jeg hente gutta, lege middag og bare kose oss:D jobb resten av uka.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Vi skal på babysvømming om et par timer, og så skal vi ut og kjøpe gulv til gangen.
Mamman til AM&JS Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Vurderer også babysvømming som vi kan gjøre på formiddagen...var på det med førstemann og var såå kos!! Ulempen her er at vi må kjøre nærmere 30 min til nærmeste sted..:/ men hva annet har man å gjøre når man er i permisjon..hehe
Elsker jenta si<3 Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Moren min kommer for å trille (lille)jenta,så jeg får styre litt hjemme,var syk igår:/ Skal lage bilkake:)
Blomsterenglene Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skal være hjemme med min syke vannkopp sønn jeg... Så skal prøve å få gjort litt husarbeid=)
tomat15 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Her er det helt utrolig vær. Hører våren komme. Lillemor og jeg skulle egentlig trille tur for så å gå på åpen barnehage, men nå er eldste hjemme med vondt i halsen. Mulig vi blir sittende inne og se på fin været.
Bolla:) Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 i dag skal det vaskes hus...fra gulv til tak,skaper,skuffer,under,inni...ja...)
yasmina Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Har akkurat sittet ute i sola og lest en times tid Nå skal jeg snart hente småtrolla i bhg og handle litt. Ingen store planer utover det...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Skal snart levere eldstemann på 4 i barnehagen. Mini på 2 skal få fri og så skal vi 2 ærend i byen. Etter det skal vi gå tur med søstra mi som er i permisjon og babyen. Så er det henting av eldstemann før jeg lager middag til barn og mann. Så drar jeg på trening og tar ukas tøffeste treningsøkt som består av: Oppvarmning: 3000 meter påmølla Så 1 time bodypump Så 1 spinning time: )) Etter trening skal jeg innom foreldrene mine og hente en koffert( drar nemlig til sydligere strøk om en drøy uke) Så er det hjem til dusjen og sofaen og ukas TV kveld!!!
Gemini77 Skrevet 17. mars 2009 #11 Skrevet 17. mars 2009 Hei du, Har du født nå! Gratulerer!!!! :-) Jeg sitter på jobb og hoster og snufser så ikke så moro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå