lille frø, mor til to Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Og den var også positiv. Er forferdelig redd for at jeg har mistet allerede, men krysser fingrene for at jeg kan få oppleve å bli mor til en liten en. Jeg tørr ikke juble enda, men håper forsiktig. Mistet for nøyaktig et år siden i uke 13. Har bare hatt en TR siden det.
elodie Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hei Så utrolig spennende!!! Det er flere som har sagt til meg, at hvis man har mistet én gang... så er det myyye sikrere 2. gang...hm... Håper veldig at den gjør det! Det er ikke en lett periode.. man får så mange tanker! Jeg går selv og venter på å kunne teste, har IKM på lør., føler så veldig at det er noe på gang, men jeg mistet forige gang jeg også, så blir så usikker på om det faktisk blir til at jeg kan få det. (MA uke 10) Tror nesten ikke jeg kan vente til lør.,- søn. med å teste jeg. Krysser fingrene for at det går bra for deg, sliter'n!!
Fullrulle86 Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer sååå masse:o) håper virkelig det går din vei denne gangen! Lykke til jaffal:o) Prøv å slappe av og nyt underet i magen din:o)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer såå mye! Vet hvordan det er å miste, og kan tenke meg du er litt nervøs, ja. Blir nok det selv, men positive tanker er alltid bra, da..! Lykke til!
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye og masse lykke til!
attpåklattimagen:-) Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Prøv å slappe av (lettere sakt enn gjort..) og tenk POSITIVT!!!!! Ønsker deg masse lykke til!! Krysser fingra for den skal klamre seg fast, noe den helt sikkert gjør!
Carasnella Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer med positiv test:) Vi krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen:)
Lotta2010x2012 Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye! Prøv å nyte svangerskapet, det går nok bra skal du se=)
lille frø, mor til to Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2009 Tusen takk for alle oppmuntrende tilbakemeldingene. Er så utrolig takknemelig for å ha blitt gravid igjen. Lykke til dere og!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så masse masse til deg og masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå