-Dobergirl- Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Noen som føler at magen blir litt rar når dere setter pcèn på fanget? Trur dere det kan være farlig?den strålinga? har jo tråløs nettverk!!! Hmm,ble usikker jeg..men aldri hørt noe om det... så her bruker jeg bordet ,,,,,ikke så digg sitte stilling men... Hva trur dere?
julibebiss <3 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 jeg føler jeg blir litt "uvell" om du skjønner...men vet ikke om det er innbildning,eller tilfelle.. jeg har tenkt på det med stråling,men det kommer jo stråling fra pc`n om den står på bordet også.. om du skjønner.. men jeg har ikke peiling på det der jeg. det er jo såå mye strålinger overalt i dag.. men om det er farlig,skadelig.. det vet jeg ikke.. men jeg har jo sett reklamer,i blader og på tv. og det er jo noenganger gravide kvinner sitter i en god stol,med bærbar pc i fanget..da er det litt feil at de reklamerer for noe sånn..om det er farlig.. om du skjønner..
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Hei hei jeg sitter hele tiden med pc'en i fanget...kjenner ingen forskjell av det jeg.....jeg plages med rygg og hofter så det blir til at sofaen er godt brukt og hadde jeg ikke kunnet hadt den på fanget hadde jeg krepert..haha hva skulle jeg gjort hele dagen da....
Mortil3nydeligejenter Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har også pcèn på fanget. Jeg får flere kynnere når jeg sitter med den. Spurte mannen min om det er stråling fra den, men sa nei. Heller vibrasjon. Har den på en tykk pute, så den er ikke i inntil magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå