Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Til dere som er interessert, så har det skjedd store endringer her i heimen. Jeg holdt rett og slett på å gå på en smell, så jeg tok tak i saken og kontaktet fagpersoner, og fikk tak i en spesial sykepleier for barn og hun mente at min datter hadde KISS. Jeg kom til en manuell terapeut veldig fort, og hun ble knekt opp, og jeg fikk en ny baby!!!!!!!! Helt fantastisk, rett og slett. Hun sover godt på dagtid, og har faktisk de to siste nettene sovet helt til halv åtte!!!!!!!!!! Jeg er fresh, opplagt og happy. Min mann kommer hjem til duk og dekket bord hver dag, alle klær vasket og brettet. Det eneste jeg sliter med nå er sex-lysten, som er ikke-eksisterende. Kan ta det i et annet innlegg..;-). Vill takke for alle støtteinnleggene, og velger å se bort i fra de tåpelige innleggene.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Har ikke fått med meg del1, men kjempebra at problemene har løst seg, og at det egentlig var en enkel løsning på problemene. Hvor gammel er ungen din, og hvor lenge har problemene vært der?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Hun er litt over 4 mnd. Problemene begynte vel ganske tidlig, kanskje allerede når hun var 6-8 uker, tror jeg. Det var rett og slett et helvete på jord, og holdt på å ta knekken på meg. Og legen jeg gikk til, var helt ubrukelig, så jeg måtte fikse dette problemet selv. Er så glad jeg ikke hørte på han.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Ofte så må man forske litt selv for å få hjelp, internett kan ofte skremme mer enn det beroliger, men så hender det at det kommer noe godt ut av å surfe rundt etter svar også, har selv opplevd at det var jeg som sa til legen hva jeg trodde det var, og jeg hadde rett. Godt det ikke gikk lenger tid før du fant ut av det, slitsomt for foreldre og vondt for babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå