Gå til innhold

Noen her som har barn med falsk krupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan utartet det seg hos deres barn? Hadde de litt gjøende hoste før de evt ble verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres temmelig rett ut ja..

kan hjelpe å åpne opp vinduet på soverommet, og heve hodet litt..

(om det ikke er så ille enda)

eller så er det bare å kle på og gå utenførs..det skal hjelpe iløpet av en god halvtime... :)

hvis ikke er det bare å ringe legevakta..man trenger kanskje ikke ringe de,men vi gjorde det etter gutten vår hadde hostet, harket og hadd pusteproblemer i en times tid...

Skrevet

Ja okey. Vi har oppe vinduet, og han sover nå, men har ikke opplevd han sånn før. Håper bare det ikke blir noe verre.

Skrevet

Du kan også sette på dusjen..slik at det blir god damp..altså ganske så varmt vann...og ta med deg ungen inn på badet..damp hjelper også!! Da letter trykket i brystet og barna puster lettere...

Eller legevakta for å få bronkyl..(tror jeg det heter)...det hjelper veldig..

Skrevet

har holdt han over fryseren jeg, det ble gjort med meg, den iskalde tørre lufta åpner opp, da får vi ofte stoppet anfallene etter 10 minutter. Ellers har legen tipsa om å heve hodeenden av senga litt, så nå er det en bok under hvert sengeben i hodeenden...

har også fått en medisin vi har hjemme, så vi slipper å haste til legevakta, har blitt noen turer dit også, men går bare bedre og bedre og blir lengre mellom hver gang heldigvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...