Gå til innhold

dere vil ikke tro det..............


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

MEN JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det er helt utrolig, en hel haug med leger som sier vi berre kan gi opp, familie og venner som sier vi må gi opp, men jeg er fader meg gravid. Vi har klart det HELT selv denne gangen. HELT selv. jeg har gråt i flere timer, tårene triller, det er helt utrolig at det er mulig. dette viser at det er faktisk mulig for hvem som helt å plutselig bli gravid. Testene jeg har tatt er begge KLART positive, så bra som de kan bli. Jon hausken sier han tror det nesten ikke før han får se det, han var målløs.

 

Så nå skal jeg gå på prednisolon, albyl- e, klexane og crinone. Jeg ble sjukmeldt 100% med en gang, dette pga den store faren jeg har for å miste. Akkuratt i dag skal jeg leve på en rosa sky, jeg vet bekymringene kommer, men akkuratt i dag er jeg bare gravid.

 

nei, huff, jeg gråter og gråter og gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!! Skjønner delvis følelsen din... :))

Har PCOS, fått beskjed om at graviditet ikke vil skje naturlig, prøvd hormonkurer, men orket ikke lengre. Gikk så noe ned i vekt, slutta å tenke på graviditet, og fikk tidvis mens igjen!!! Og i går; positiv test!!

Er søren meg gravid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, nyt det!!!!

Brukte to år selv, og skjønner du er overlykkelig, det var jeg også da jeg endelig så to streker på testen! Jeg skal til legen i morgen, det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro.... ble så glad av å lese miraklet ditt at tårene bare triller. gratulerer så utrolig mye, kos deg og nyt dagen. Håper alt går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal dere ha. det er rart hvor heldig jeg er nå. jeg som ikke skulle kunne få barn, jeg forstår det ikke. har kjempet mot diagnosen min i all evighet. ingen ting er vertfall umulig, for alt går.

 

Nå skal jeg prøve å slappe av, dette må gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, og gratulerer så ufattelig mye!!!! c",)

 

holder dere dmuler-siden oppe enda??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Skjønner hvordan du har det vi har også fått beskjed om at vi ikke kunne få flere, har en gutt på snart 7 år. Vi hadde tenkt å prøve ivf, men plutserlig er jeg gravid og vi har klart det helt selv, så alt går bare man ikke gir opp! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye! Jeg skal krysse fringre og tær..

Jeg har nok litt samme følese for som deg, bare ca 1/3 del ;) gleder meg til å høre mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Trynemor? Dagboksiden til dmulerne ligger ute så alle kan se den. Det er litt dumt syns jeg.. Går det an å få stengt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å, her sitter jeg med alle hormonene i kroppen og gråter av glede på dine vegne, he he;) Gartulerer så masse, det må føles utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...